ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ ФЕНОМЕНУ ЛІДЕРСТВА У СТАРШОМУ ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ

Автор(и)

  • Nina Pidbutska Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

феномен лідерства, старший юнацький вік, лідерський потенціал, сенситивний період

Анотація

У статті розкривається проблема формування лідерських якостей у старшому юнацькому віці, обґрунтовується необхідність розвитку цих якостей саме у цьому періоді. Проводиться теоретичний аналіз феномену лідерства вітчизняної та зарубіжної літератури, зокрема, уявлення про лідерство в рамках таких підходів, як процесуальний, системний, діяльнісний та синтетичний. Встановлено, що саме студентський період є сензитивним для формування лідерського потенціалу особистості молодої людини.

Біографія автора

Nina Pidbutska, Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки і психології управління соціальними системами, Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-12-25

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ФЕНОМЕНІВ ЛІДЕРСТВА, УПРАВЛІННЯ ТА РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОГО ОБ’ЄКТА