УПРАВЛІНСЬКА КУЛЬТУРА МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА ЕКОНОМІКИ: ЗМІСТ І СТРУКТУРА
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xКлючові слова:
управлінська культура майбутнього викладача, структурні компоненти управлінської культури, функції культури, психолого-педагогічна підготовка майбутніх викладачівАнотація
У статті з огляду на переорієнтацію психолого-педагогічної підготовки майбутніх викладачів економіки в економічному університеті на посилення культурологічного складника професійної підготовки обґрунтовано актуальність формування управлінської культури у студентів – майбутніх викладачів економіки.
На основі всебічного аналізу визначень поняття “управлінська культура” з’ясовано, що управлінська культура майбутніх викладачів економіки є інтегральною якісною характеристикою особистості, яка включає комплекс управлінсько-педагогічних компетенцій і є вищим проявом управлінської компетентності викладача. Також детально проаналізувано зміст управлінсько-педагогічних знань, вмінь, ціннісних орієнтацій, здібностей і якостей, що в сукупності становлять управлінсько-педагогічні компетенції майбутнього викладача економіки.
Виокремлено та проаналізовано структурні та функціональні компоненти управлінської культури, які містять мотиваційно-цільовий, ціннісно-смисловий, когнітивний, діяльнісний та особистісно-творчий. Управлінська культура відповідно виконує такі функції: світоглядну, аксіологічну, інформаційну, нормативну, комунікативну, виховну, функцію соціалізації та інтегративну.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: