ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ТА ВТІЛЕННЯ МОДЕЛІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ В ПРОЦЕСС РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТЕЙ СТУДЕНТІВ–МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xКлючові слова:
професійне становлення, психологічна технологія, системне втілення, модель психологічної технології, концептуальність, технологічність, психологічний алгоритм, мотивація, розумові здібностіАнотація
З метою розвитку та вдосконалення індивідуальних особливостей особистостей студентів як майбутніх фахівців, відповідно до сучасних вимог освітньої сфери, у статті викладено зміст актуальної моделі психологічної технології для цілеспрямованого її втілення науково-педагогічними працівниками у навчально-виховний процес ВНЗ.
##submission.downloads##
Опубліковано
2015-12-25
Номер
Розділ
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ СИСТЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ ТА ЇЇ ЗМІСТУ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: