ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ТА ВТІЛЕННЯ МОДЕЛІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ В ПРОЦЕСС РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТЕЙ СТУДЕНТІВ–МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ

Автор(и)

  • Borys Furmanets Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

професійне становлення, психологічна технологія, системне втілення, модель психологічної технології, концептуальність, технологічність, психологічний алгоритм, мотивація, розумові здібності

Анотація

З метою розвитку та вдосконалення індивідуальних особливостей особистостей студентів як майбутніх фахівців, відповідно до сучасних вимог освітньої сфери, у статті викладено зміст актуальної моделі психологічної технології для цілеспрямованого її втілення науково-педагогічними працівниками у навчально-виховний процес ВНЗ. 

Біографія автора

Borys Furmanets, Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”

кандидат психологічних наук, професор кафедри педагогіки і психології управління соціальними системами, Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-12-25

Номер

Розділ

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ СИСТЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ ТА ЇЇ ЗМІСТУ