СОЦІОМЕТРИЧНА ПОПУЛЯРНІСТЬ Й ІНТЕЛЕКТ ДІВЧАТОК ТА ХЛОПЧИКІВ ОЧИМА ВЧИТЕЛЯ МОЛОДШИХ КЛАСІВ

Автор(и)

  • Юлія Азгатівна Гімаєва Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Анотація

Стаття присвячена питанню сприйняття вчителем молодшокласників - дівчаток і хлопчиків - в аспекті їх розумового розвитку і популярності серед однолітків. Очікування й оцінки з боку вчителя можуть залежати від статі дитини. Змістом роботи є аналіз кореляційних зв'язків між соціометричним статусом, об'єктивними оцінками розвитку інтелекту дівчаток і хлопчиків та оцінками їх розумового розвит¬ку, поведінкових, емоційних, вольових та інших проявів самими вчителями в 1-му, 2-му та 3-му класах . Виокремлено факторні структури оцінок і зв'язку, що характеризу¬ють як дітей в цілому, так і окремо дівчат і хлопців.

Біографія автора

Юлія Азгатівна Гімаєва, Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна

кандидат психологічних наук

, доцент кафедри загальноїпсихологіїфакультету психологіїХарківського національного університету

ім. В. Н. Каразіна

##submission.downloads##