СОЦІОМЕТРИЧНА ПОПУЛЯРНІСТЬ Й ІНТЕЛЕКТ ДІВЧАТОК ТА ХЛОПЧИКІВ ОЧИМА ВЧИТЕЛЯ МОЛОДШИХ КЛАСІВ
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xАнотація
Стаття присвячена питанню сприйняття вчителем молодшокласників - дівчаток і хлопчиків - в аспекті їх розумового розвитку і популярності серед однолітків. Очікування й оцінки з боку вчителя можуть залежати від статі дитини. Змістом роботи є аналіз кореляційних зв'язків між соціометричним статусом, об'єктивними оцінками розвитку інтелекту дівчаток і хлопчиків та оцінками їх розумового розвит¬ку, поведінкових, емоційних, вольових та інших проявів самими вчителями в 1-му, 2-му та 3-му класах . Виокремлено факторні структури оцінок і зв'язку, що характеризу¬ють як дітей в цілому, так і окремо дівчат і хлопців.##submission.downloads##
Номер
Розділ
Психологія особистості
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: