ЗБАГАЧЕННЯ ВИХОВНОГО АСПЕКТУ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ АКСІОЛОГІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ СТУДЕНТІВ
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xКлючові слова:
вища освіта, аксіологізація освіти, аксіологічний потенціал особистості студента, збагачення змісту освіти, інсталяція змістового модулюАнотація
Розглядається проблема аксіологізації вищої освіти в контексті виконання Закону “Про освіту” та інтеграції в європейську і світову освітню систему. Обґрунтову-ються причини вказаного напряму наукових досліджень. Пропонуються шляхи активізації аксіологічного потенціалу студентів, один з яких полягає у збагаченні виховного аспекту змісту освіти на основі впровадження спеціально розроблених модулів аксіологічної спрямо-ваності. Виховання ціннісної свідомості особистості студентів передбачає розширення по-ля виховного впливу через залучення студентів до самопізнання і саморозвитку.Посилання
Всесвітня декларація про вищу освіту для XXI століття: підходи і практич-ні заходи // Всесвітня конференція ЮНЕСКО “Вища освіта в XXI столітті: підходи і практичні заходи”, Париж, 5-9 жовтня 1998 р.
Андрущенко В. Освіта має плекати духовність / В. Андрущенко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. – Випуск 11(24) - К.: НПУ імені М.П.Драгоманова, 2007 – С. 7.
Кирьякова А.В. Закономерности развития аксиологического потенциала личности студента / А.В. Кирьякова // Международный журнал экспериментального образования. – 2010. – №11. – С. 110 – 113.
Китова Е.Т. Современные ценностные ориентации инженерного образова-ния / Китова Е.Т. // Сибирский педагогический журнал. – 2015. – № 4. – С. 45 – 49.
Мелекесов Г.А. Аксиологизация университетского орбразования / Г.А. Ме-лекесов // Весник ОГУ. – Гуманитарные науки. – 2001. – № 2. – С. 50 – 57.
Товажнянський Л.Л., Романовський О.Г., Бондаренко В.В., Пономарьов О.С., Черваньова З.О. – Харків: НТУ “ХПІ”, 2005. – 600 с. – Рос. мовою.
Чучалин А. И. Модернизация бакалавриата в области техники и технологий с учетом международных стандартов инженерного образования // Высшее образование в России. – 2011. – № 10. – С. 20–29.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: