ЗБАГАЧЕННЯ ВИХОВНОГО АСПЕКТУ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ АКСІОЛОГІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • Kateryna Slesyk Українська інженерно-педагогічна академія (УІПА); Харків, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

вища освіта, аксіологізація освіти, аксіологічний потенціал особистості студента, збагачення змісту освіти, інсталяція змістового модулю

Анотація

Розглядається проблема аксіологізації вищої освіти в контексті виконання Закону “Про освіту” та інтеграції в європейську і світову освітню систему. Обґрунтову-ються причини вказаного напряму наукових досліджень. Пропонуються шляхи активізації аксіологічного потенціалу студентів, один з яких полягає у збагаченні виховного аспекту змісту освіти на основі впровадження спеціально розроблених модулів аксіологічної спрямо-ваності. Виховання ціннісної свідомості особистості студентів передбачає розширення по-ля виховного впливу через залучення студентів до самопізнання і саморозвитку.

Біографія автора

Kateryna Slesyk, Українська інженерно-педагогічна академія (УІПА); Харків

доктор педагогічних наук, доцент, кафедра методики педагогіки та методики професійного навчання

Посилання

Всесвітня декларація про вищу освіту для XXI століття: підходи і практич-ні заходи // Всесвітня конференція ЮНЕСКО “Вища освіта в XXI столітті: підходи і практичні заходи”, Париж, 5-9 жовтня 1998 р.

Андрущенко В. Освіта має плекати духовність / В. Андрущенко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. – Випуск 11(24) - К.: НПУ імені М.П.Драгоманова, 2007 – С. 7.

Кирьякова А.В. Закономерности развития аксиологического потенциала личности студента / А.В. Кирьякова // Международный журнал экспериментального образования. – 2010. – №11. – С. 110 – 113.

Китова Е.Т. Современные ценностные ориентации инженерного образова-ния / Китова Е.Т. // Сибирский педагогический журнал. – 2015. – № 4. – С. 45 – 49.

Мелекесов Г.А. Аксиологизация университетского орбразования / Г.А. Ме-лекесов // Весник ОГУ. – Гуманитарные науки. – 2001. – № 2. – С. 50 – 57.

Товажнянський Л.Л., Романовський О.Г., Бондаренко В.В., Пономарьов О.С., Черваньова З.О. – Харків: НТУ “ХПІ”, 2005. – 600 с. – Рос. мовою.

Чучалин А. И. Модернизация бакалавриата в области техники и технологий с учетом международных стандартов инженерного образования // Высшее образование в России. – 2011. – № 10. – С. 20–29.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-02-01

Номер

Розділ

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНІХ СПЕЦІАЛІСТІВ