ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНО-ОРІЄНТАЦІЙНОЇ ВИЗНАЧЕНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У СИСТЕМІ КОЛЕКТИВНИХ ВІДНОСИН
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xКлючові слова:
навчально-виховний процес, ціннісні орієнтації, студентська група, моральні відносини, педагогічні технологіїАнотація
Розглядаються актуальні питання формування ціннісно-орієнтаційної визначеності майбутніх учителів в процесі формування колективних ві-дносин. Особлива увага приділяється пошуку нових можливостей, вимог та підходів щодо оптимізації навчально-виховного процесу. Розкрито деякі елементи експеримен-тальних технологій формування ціннісно-орієнтаційної визначеності майбутні учите-лів. Констатуються матеріали власних емпіричних досліджень з формування ціннісно-орієнтаційної визначеності майбутніх учителів.Посилання
Бондаревская Е. В. Ценностные основания личностно-ориентированного вос-питания / Бондаревская Е. В. // Педагогика, - 1995. - № 4. – С. 29-36.
Волкова В. А. Формирование профессионально ценностных ориентаций буду-щего учителя музыки: дисс… канд. пед. наук: 13.00.01 / Волкова Вера Андреевна. – К., 2000. – 189 с.
Гуманитарная экспертиза: Возможности и перспективы. – Новосибирск: Наука, Сиб. oтделение, 1992. – 224 с.
Давидова Ж. В. Педагогічні умови формування духовно-ціннісних орієнтацій студентської молоді: автореф. дис. канд. пед. наук: 13.00.07. – Харків, 2013. – 20 с.
Денисенко В. В. Формування ціннісних орієнтацій майбутніх учителів почат-кових класів: автореф. дис… канд. пед наук: 13.00.04. – Херсон, 2005. – 19 с.
Дзундза А. І. Систематизація ознак сучасних освітніх технологій // Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки, Зб. наук. праць / Ред-кол.: Т.І. Сущенко та ін. – Запоріжжя. – 2007. – С. 143-148.
Кузнецова В. Г. Формування гуманістичних цінностей майбутніх учителів: дис… канд. пед. наук.: 13.00.04. – Луганськ, 2001. – 195 с.
Скрябіна Т. О. Формування ціннісних орієнтацій студентів вищих медичних навчальних закладів у процесі вивчення дисциплін соціально-гуманітарного циклу: дис. канд. пед. наук: 13.00.04. – Луганськ, 2010. – 227 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: