ФОРМУВАННЯ НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ З АВТОМАТИЗАЦІЇ ЕНЕРГОСИСТЕМ

Автор(и)

  • Nataliia Rudevich кафедра автоматизації енергосистем, Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

науково-дослідна робота, системи управління об’єктами енергосистем, інженер з автоматизації енергосистем

Анотація

Визначено причинно-наслідкові ланцюги знань для основних етапів пошукових науково-дослідних робіт щодо систем управління об’єктами енергосистем: розробка технічного завдання на науково-дослідну роботу, вибір напрямку досліджен-ня, теоретичні та експериментальні дослідження, узагальнення і оцінка дослідження. Побудована причинно-наслідкова модель змісту проведення пошукових науково-дослідних робіт щодо систем управління. Записано алгоритм процесу проведення пошукових науково-дослідних робіт щодо систем управління. Розроблено алгоритм методу формування науково-дослідної компетентності майбутніх інженерів з автоматизації енергосистем на основі причинно-наслідкової моделі змісту проведення пошукових науково-дослідних робіт щодо систем управління об’єктами енергосистем.

Біографія автора

Nataliia Rudevich, кафедра автоматизації енергосистем, Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”

кандидат технічних наук, доцент

Посилання

Євтух М.Б. Науково-практичні підходи до проблеми формування науково-дослідної компетентності майбутніх економістів / М.Б. Євтух, Л.Л. Борисенко // Духов-ність особистості: методологія, теорія і практика. – 2012. – №5(52). – С. 88-104.

Комарова Ю.А. Научно-исследовательская компетентность специалистов: фу-нкционально-содержательное описание / Ю.А. Комарова // Известия Российского госу-дарственного педагогического университета им. А.И. Герцена. – 2008. –№68. – С. 69-77.

Компетентнісний підхід в освіті: теоретичні засади і практика реалізації: ма-теріали методол. семінару 3 квіт. 2014 р., м. Київ [у 2 ч.] / Нац. акад. пед. Наук України. – К. : Ін-т обдарованої дитини НАПН, 2014 – 292 с.

Осипова Н.В. Модель формування дослідницької компетентності у майбутніх інженерів – програмістів / Н.В. Осипова, М.О. Вінник, Ю.Г. Тарасіч // Інформаційні технології в освіті. – 2012. – № 20. – С. 150-159.

Рудевіч Н.В. Визначення методології навчання майбутніх інженерів з автома-тизації енергосистем/ Н.В. Рудевіч // Теорія і практика управління соціальними систе-мами. –2015. – №2. – С. 96-105.

Система разработки и постановки продукции на производство. Порядок выпо-лнения научно-исследовательских работ: ГОСТ 15.101-98. – [Дата введения 2000-07-01]. – Межгосударственный стандарт.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-02-01

Номер

Розділ

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНІХ СПЕЦІАЛІСТІВ