ОСОБЛИВОСТІ МОВНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ-ІНОЗЕМЦІВ МЕДИЧНОГО ПРОФІЛЮ

Автор(и)

  • Nataliia Severyna відділення вивчення французької мови як іноземної, Університет Бордо III Мішеля де Монтень; Бордо, Франція, Франція
  • Liliia Levytska Харківський національний університет ім. Каразіна, Центр Міжнародної Освіти, Україна, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

мовна підготовка, студенти-іноземці, комунікативна компетентність майбутніх фахівців медичного профілю

Анотація

Розглянуто особливості організації мовної підготовки студентів-іноземців медичного профілю, проаналізовано наукові дослідження і публікації, а також розглянуто досвід мовної підготовки європейського та українського вищих навчальних закладів, визначено сутність мовної підготовки як важливого компонента розвитку ко-мунікативних навичок, необхідних для формування професійної компетентності студе-нтів медичних спеціальностей.

Біографії авторів

Nataliia Severyna, відділення вивчення французької мови як іноземної, Університет Бордо III Мішеля де Монтень; Бордо, Франція

кандидат педагогічних наук

Liliia Levytska, Харківський національний університет ім. Каразіна, Центр Міжнародної Освіти, Україна

старший викладач, кафедра мовної підготовки

Посилання

Алексеенко Т.Н., Копілова Е.В.,Тростинская О.Н., Корепанова Т.Э. Обучение русскому языку иностранных студентов-нефилологов на продвинутом этапе / Наукові роботи. Центр міжнародної освіти. - Вип.№ 18. - Харків.- 2011.-С.19-31. [електронний ресурс] Режим доступу: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/3404.

Вища освіта України і Болонський процес : Навчальний посібник / [М. Ф. Степко, Я. Я. Болюбаш, В. Д. Шинкарук, В. В. Грубінко, І.І. Бабин]; за ред. В. Г. Кременя. – Тернопіль : Навчальна книга – Богдан, 2004. – 384 с.

Калашнік Н.В. Структура міжкультурної комунікативної компетентності іно-земних студентів-майбутніх медиків / Н. В. Калашнік // Наукові записки Тернопільсь-кого національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Пе-дагогіка. - 2014. - № 3. - С. 104-110.

Кремень В. Г. Освіта і наука в Україні – інноваційні аспекти. Стратегія. Реалі-зація. Результати / В.Г. Кремень. – К. : Грамота, 2005. – 448 с, Болонський процес: го-ловні принципи та шляхи структурного реформування вищої освіти України / М. З. Згуровський- К.: НТУУ”КПИ”, 2006. - 544 с.

Крисак Л. Підготовка студентів медичних спеціальностей до англомовного професійно орієнтованого діалогічного мовлення: Зб. наук. пр. Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / Умань: ФОП Жовтий О.О., 2014.–Ч.1.– C.188-194.

Ситковская М. Коммуникативность как основополагающая составляющая обучения русскому языку как иностранному / М. Ситковская // Новий колегіум. – 2011. – № 1. – С. 49-52.

Цехмістер Я.В. Теорія і практика допрофесійної підготовки учнів в ліцеях медичного профілю при вищих навчальних закладах: автореф. д-ра. пед. наук: 13.00.04/ Цехмістер Ярослав Володимирович; АПН України, Ін-т пед. і псих. проф. освіти.– К., 2002. – 59 с.

Шаркова Н.Ф. Про формування усно-мовленнєвої комунікативної компетен-ції у студентів технічних ВНЗ [електронний ресурс] / Н.Ф. Шаркова. - Режим доступу: http://vuzlib.com/content/view/531/94/

Юсеф Ю.В. Теоретичні засади формування комунікативної компетентності майбутніх лікарів / Ю. В. Юсеф // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2013. - Вип. 3. - С. 187-194.

Gruess R. L. Expectations and obligations: professionalism and medicine’s social contract with society / R. L. Gruess, S. R. Gruess // Perspectives in Biology and Medicine. –2008. –Vol. 51. –No 4. –P. 579–598.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-02-01

Номер

Розділ

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНІХ СПЕЦІАЛІСТІВ