ІГРОТЕХНІЧНІ ВМІННЯ: ЗМІСТ І ХАРАКТЕРИСТИКА

Автор(и)

  • Ія Володимирівна Гордієнко-Митрофанова Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Анотація

Стаття присвячена характеристиці ігротехнічних умінь, що відображають дія-льнісну спрямованість ігротехнічної компетентності вчителя молодшої й середньої школи, який активно використовує у своїй педагогічній практиці дидактичні ігри, зокрема ігри-маніпулятиви. В даній роботі розглянуто певні групи ігротехнічних умінь: організаторські, рефлексивно-перцептивні й спеціальні ігротехнічні вміння.

Біографія автора

Ія Володимирівна Гордієнко-Митрофанова, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди

магістр англійської філології, кандидат
філософських наук, доцент кафедри англійської філології Харківського національного
педагогічного університету імені Г.С. Сковороди

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Інновації в професійній підготовці сучасних фахівців