НАДІЙНІСТЬ РЕЗУЛЬТАТІВ АВТОМАТИЗОВАНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ТЕСТУВАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xАнотація
Запропоновано метод порівняння якості процедур інтерпретації тестових результатів у системі управління навчальним процесом. Проведені обчислювальні експерименти дозволили визначити умови ефективності інтерпретації результатів тестування на основі класичної процедури, моделі ЇКТ, процедури обчислення тестового бала з урахуванням вагових коефіцієнтів складності завдань і процедури корекції вгадування.##submission.downloads##
Номер
Розділ
Інновації в професійній підготовці сучасних фахівців
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: