РЕСУРСНИЙ ПІДХІД У ФОРМУВАННІ ПРАВОСВІДОМОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ЧЕРЕЗ ЗМІСТ ПРАВОЗНАВЧИХ ДИСЦИПЛІН
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xАнотація
У статті розкрито значення ресурсного підходу у формуванні правосвідомості майбутніх учителів. Викладено окремі позиції щодо використання потенціалу змісту правознавчих дисциплін для формування правових знань, оцінок, установок, питання залучення студентів педагогічних навчальних закладів до правової просвіти населення у межах проектного вивчення правознавчих дисциплін. Вказано, що ресурсний підхід змінює стратегію педагогічного процесу, а саме орієнтує на поширення активних форм і методів навчання.##submission.downloads##
Номер
Розділ
Професійний розвиток суб’єктів освітнього процесу
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: