РЕСУРСНИЙ ПІДХІД У ФОРМУВАННІ ПРАВОСВІДОМОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ЧЕРЕЗ ЗМІСТ ПРАВОЗНАВЧИХ ДИСЦИПЛІН

Автор(и)

  • Сергій Олександрович Микитюк Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Анотація

У статті розкрито значення ресурсного підходу у формуванні правосвідомості майбутніх учителів. Викладено окремі позиції щодо використання потенціалу змісту правознавчих дисциплін для формування правових знань, оцінок, установок, питання залучення студентів педагогічних навчальних закладів до правової просвіти населення у межах проектного вивчення правознавчих дисциплін. Вказано, що ресурсний підхід змінює стратегію педагогічного процесу, а саме орієнтує на поширення активних форм і методів навчання.

Біографія автора

Сергій Олександрович Микитюк, Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди

кандидат психологічних наук, доцент кафедри
психології, докторант кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи Харків-
ського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Професійний розвиток суб’єктів освітнього процесу