ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК УЧИТЕЛІВ ГРЕЦЬКОЇ РЕСПУБЛІКИ: СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПРОБЛЕМИ

Автор(и)

  • Надія Олегівна Постригач Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, м.Київ, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Анотація

У статті зазначено, що в цілому якість грецького учителя справляє значний вплив на успішність студентів, але спроби приписати цей загальний вплив лише особливим характеристикам вчителя можуть мати лише частковий успіх. Цей аспект може розглядатися як такий, що матиме значення для двох типів учительської політики: з одного боку найму, набору та відбору, а з іншого - професійного розвитку.

Біографія автора

Надія Олегівна Постригач, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, м.Київ

кандидат біологічних наук, старший науковий співробітник відділу порівняльної професійної педагогіки Інституту педагогічної освіти і освіти
дорослих НАПН України, м.Київ

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Професійний розвиток суб’єктів освітнього процесу