ОРГАНІЗАЦІЯ ВЗАЄМОДІЇ УЧИТЕЛЯ І УЧНІВ ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗАВДАНЬ ДУХОВНО-МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ (ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ)

Автор(и)

  • Вікторія Вікторівна Ворожбіт Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Анотація

У статті визначено вимоги до вчителів як організаторів духовно-морального виховання учнів загальних шкіл українських губерній у середині ХІХ - на початку ХХ століття: загальноособистісні, професійні знання виховного потенціалу предмета навчання, авторитетність на основі добровільного підкорення дитячої волі, повага авторитетів національних і релігійних; загальна естетичність.
Установлено, що в указаний історичний період пропонувалося формувати моральну взаємодію між учителями й учнями на основі погодження почуттів, особистій гідності, доброчинності.

Біографія автора

Вікторія Вікторівна Ворожбіт, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри історії
педагогіки та порівняльної педагогіки Харківського національного педагогічного університету імені Г.С.Сковороди

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Духовно-моральне виховання особистості