РЕСУРСНИЙ ПІДХІД У ПРОФЕСІЙНОМУ СТАНОВЛЕННІ ВЧИТЕЛЯ
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xАнотація
У статті через призму ресурсного підходу виділені групи професійних якостей професійного становлення особистості майбутнього фахівця: афективно-мотиваційні, нормативно-регулятивні, поведінкові. Зазначено, що розвиток аф-бництва-мотиваційної групи професійних якостей відбувається в процесі тренінгів, нормативно-регулятивні якості - в традиційних формах професійної підготовки, поведінкові - в ході навчальної взаємодії із суб'єктами педагогічного процесу. Конкретизовано принципи, які сприяють успішному професійному становленню майбутніх учителів.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Інноваційні підходи у професійній підготовці фахівців
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: