РЕСУРСНИЙ ПІДХІД У ПРОФЕСІЙНОМУ СТАНОВЛЕННІ ВЧИТЕЛЯ

Автор(и)

  • Сергій Олександрович Микитюк Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Анотація

У статті через призму ресурсного підходу виділені групи професійних якостей професійного становлення особистості майбутнього фахівця: афективно-мотиваційні, нормативно-регулятивні, поведінкові. Зазначено, що розвиток аф-
бництва-мотиваційної групи професійних якостей відбувається в процесі тренінгів, нормативно-регулятивні якості - в традиційних формах професійної підготовки, поведінкові - в ході навчальної взаємодії із суб'єктами педагогічного процесу. Конкретизовано принципи, які сприяють успішному професійному становленню майбутніх учителів.

Біографія автора

Сергій Олександрович Микитюк, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди

кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології Харківського національного педагогічного університету імені Г.С.Сковороди, докторант кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Інноваційні підходи у професійній підготовці фахівців