АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ З ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xАнотація
У статті порівнюються результати експерименту з формування комунікативної компетентності майбутніх інженерів. Порівняльний аналіз контрольної та експериментальної груп свідчать про ефективність запропонованої педагогічної технології щодо формування комунікативної компетентності майбутніх інженерів.##submission.downloads##
Номер
Розділ
Гуманітарно-технічна еліта : проблеми формування і розвитку
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: