МОДЕЛІ КОМПЕТЕНТНОСТІ З ПРОЕКТУВАННЯ МЕТОДИК НАВЧАННЯ ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xАнотація
Стаття присвячена проблемі підвищення якості формування у майбутніх інженерів-педагогів компетентності проектування методик викладання електроенергетичних дисциплін. Встановлено, що для реалізації вимог державних стандартів вищої освіти та якісного формування у майбутніх інженерів-педагогів компетентності проектування методик навчання електроенергетичних дисциплін необхідно обгрунтувати і розробити моделі, які повинні містити систему відповідних компетенцій, що відображають ознаки знання, уміння і особистісного компонентів. Моделі компетентності проектування методик викладання електроенергетичних дисциплін майбутніх інженерів-педагогів складаються з системи компетенцій: аналітичної, прогностичної і конструктивною, які побудовані на ознаках знання, уміння і особистісного компонентів і представлені у двох формах: у структурній і у вигляді безлічі ознак.##submission.downloads##
Номер
Розділ
Педагогічні проблеми освіти
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: