МОДЕЛІ КОМПЕТЕНТНОСТІ З ПРОЕКТУВАННЯ МЕТОДИК НАВЧАННЯ ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН

Автор(и)

  • Наталія Валеріївна Корольова Українська інженерно-педагогічна академія, м. Харків, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Анотація

Стаття присвячена проблемі підвищення якості формування у майбутніх інженерів-педагогів компетентності проектування методик викладання електроенергетичних дисциплін. Встановлено, що для реалізації вимог державних стандартів вищої освіти та якісного формування у майбутніх інженерів-педагогів компетентності проектування методик навчання електроенергетичних дисциплін необхідно обгрунтувати і розробити моделі, які повинні містити систему відповідних компетенцій, що відображають ознаки знання, уміння і особистісного компонентів. Моделі компетентності проектування методик викладання електроенергетичних дисциплін майбутніх інженерів-педагогів складаються з системи компетенцій: аналітичної, прогностичної і конструктивною, які побудовані на ознаках знання, уміння і особистісного компонентів і представлені у двох формах: у структурній і у вигляді безлічі ознак.

Біографія автора

Наталія Валеріївна Корольова, Українська інженерно-педагогічна академія, м. Харків

кандидат педагогічних наук, асистент кафедри педагогіки та методики професійного навчання Української інженерно-педагогічної академії, м. Харків

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Педагогічні проблеми освіти