АКТИВІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ЗА ДОПОМОГОЮ ДІЛОВИХ ІГОР
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xКлючові слова:
конкурентоспроможний інженер-педагог, діяльність, активність, навчально-пізнавальна діяльність, ділова гра.Анотація
У статті розглянуті ділові ігри як один із засобів активізації навчання. Описано етапи ділових ігор та особливості їх застосування у вищих інженерно-педагогічних навчальних закладів##submission.downloads##
Номер
Розділ
Проблеми професійної підготовки інженерів
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: