АКТИВІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ЗА ДОПОМОГОЮ ДІЛОВИХ ІГОР

Автор(и)

  • Людмила Володимирівна Штефан Українська інженерно-педагогічна академія, м. Харків, Україна
  • Олена Олександрівна Романовська Українська інженерно-педагогічна академія, м. Харків, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

конкурентоспроможний інженер-педагог, діяльність, активність, навчально-пізнавальна діяльність, ділова гра.

Анотація

У статті розглянуті ділові ігри як один із засобів активізації навчання. Описано етапи ділових ігор та особливості їх застосування у вищих інженерно-педагогічних навчальних закладів

Біографії авторів

Людмила Володимирівна Штефан, Українська інженерно-педагогічна академія, м. Харків

кандидат педагогічних наук, доцент, докторант кафедри педагогіки та методики професійного навчання Української інженерно-педагогічної академії, м. Харків

Олена Олександрівна Романовська, Українська інженерно-педагогічна академія, м. Харків

кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри педагогіки та методики професійного навчання Української інженерно-педагогічної академії, м. Харків

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Проблеми професійної підготовки інженерів