ПСИХОЛОГІЧНІ ДЕТЕРМІНАНТИ ВНУТРІШНЬОЇ МОТИВАЦІ Ї ДО НАВЧАННЯ У СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Автор(и)

  • Ніна Вікторівна Підбуцька Національний технічний університету “Харківський політехнічний інститут”, Україна
  • Олена Миколаївна Курявська Національний технічний університету “Харківський політехнічний інститут”, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Анотація

У статті послідовно розкривається проблема внутрішньої мотивації до навчання, її значення в педагогічній психології та особливості в студентському віці. У процесі експериментального дослідження визначено психологічні детермінанти внутрішньої мотивації до навчання у студентів технічних спеціальностей,
серед яких: орієнтація в діяльності на матеріальні блага, самоствердження, творча інтеріоризація.

Біографії авторів

Ніна Вікторівна Підбуцька, Національний технічний університету “Харківський політехнічний інститут”

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки і психології управління соціальними системами Національного технічного університету “Харківський політехнічний інститут”

Олена Миколаївна Курявська, Національний технічний університету “Харківський політехнічний інститут”

магістрант кафедри педагогіки і психології управління соціальними системами Національного технічного університету “Харківський політехнічний інститут”

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Проблеми професійної підготовки інженерів