МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО МИСЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ-ЛІДЕРІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xКлючові слова:
методологічні аспекти, позитивне мислення, фахівці, лідери, духовний компонент, успіх, взаємодія, віддзеркалення, синергетичний підхідАнотація
У статті розкривається проблема дослідження методологічних аспектів формування позитивного мислення майбутніх фахівців-лідерів в умовах навчально-виховного процесу у вищих навчальних закладах. Проводиться теоретичний аналіз дефініцій «методологія», «позитивне мислення», «духовний компонент», «успіх», «взаємодія», «віддзеркалення», як методологічних складових формування позитивного мислення особистості. Надається авторське визначення позитивного мислення. Вказується на необхідність впровадження синергетичного підходу у формуванні позитивного мислення у студентів вищих навчальних закладів.
Посилання
Богдан Ж. Б. Розвиток духовного потенціалу студентів у вищому технічному навчальному закладі / Ж. Б. Богдан, Т. О. Солодовник // Переяславская рада: её истори-ческое значение и перспективы развития восточнославянской цивилизации: сб. науч. тр.: по матер. VII Междунар. науч.-практич. конференции, 19–20 декабря 2012 г., Ч. 1./ред. А. Г. Романовский, Ю. И. Панфилов. — Харьков: НТУ «ХПИ», 2013. — С. 122–124.
Варій М. Й. Загальна психологія : підр. [для студ. вищ. навч. закл.] / М. Й. Варій. — [3-тє вид.]. — К.: Центр учбової літератури, 2009. — 1007 с.
Гончаренко С. У. Методологія / С. У. Гончаренко // Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України; головний ред. В. Г. Кремень. — К.: Юрінко Інтер, 2008. — С. 498.
Зязюн І. А. Філософія педагогічної дії / І. А. Зязюн : монографія. — Черкаси: Вид. ЧНУ ім. Богдана Хмельницького, 2008. — 608 с. 5. Корнилова Т. В., Смирнов С. Д. Методологические основы психологии / Т. В. Корнилова, С. Д. Смирнов. — СПб.: Питер, 2006. — 320 с.
Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность / А. Н. Леонтьев. — М.: По-литиздат, 1975. — 304 с.
Максименко С. Д. Психологія в соціальній та педагогічній практиці : методо-логія, методи, програми, процедури /С.Д. Максименко : навчальний посібник для ви-щої школи. — К.: Наукова думка, 1998. — 216 с.
Максименко С. Д. Генезис существования личности / С. Д. Максименко. — К. : Изд-во ООО „КММ”, 2006. — 240 с.
Підбуцька Н. В. Теоретичні основи вивчення феномену лідерства у старшому юнацькому віці / Н. В. Підбуцька // Теорія і практика управління соціальними система-ми. — 2015. — № 4. — С. 26–36.
Пономарьов О. С. Феномен лідерства у контексті суспільних проблем / О. С. Пономарьов // Теорія і практика управління соціальними системами. — 2015. — № 4. — С. 11–19.
Папковская П. Я. Методология научных исследований : курс лекций / П. Я. Папковская. – Мн.: ООО Информпресс, 2002. — 176 с.
Романовский А. Г. Концептуальный психолого-педагогический подход к ра-звитию психологи личности студента в учебно-воспитательном процесе технического университета / А. Г. Романовский // Теорія і практика управління соціальними систе-мами. — 2011. — № 4. — С. 3–9.
Романовський О. Г. Філософія досягнення успіху. Психологічний аспект : Підручник / О. Г. Романовський, В. Є. Михайличенко. — Харків : НТУ «ХПІ», 2007. — 592 с.
Рубинштейн С. Л. Бытие и сознание : О месте психического во всеобщей взаимосвязи явлений материального мира / С. Л. Рубинштейн ; Акад. наук СССР, Ин-т философии . — Москва : Изд-во Акад. наук СССР, 1957 . — 328.
«Славные имена» ( Почетные граждане города Харькова)/Воловник О.П., Воловник П.В. , — Харьков: «Издательский Дом ЖЗЛ», ПРАТ «»Харківська книжкова фабрика «Глобус», 2015. — 464 с.
Смирнов С. Н. Диалектика отражения и взаимодействия в эволюции мате-рии / С. Н. Смирнов. — М. : Наука, 1974. — 382 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: