КОМП’ЮТЕРНА ПРОГРАМА ПЕДАГОГІЧНОГО ТЕСТУВАННЯ ДЛЯ САМОДІАГНОСТИКИ КУРСАНТІВ З НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xКлючові слова:
самостійна підготовка, самодіагностика якості навчання, комп’ютерна програма педагогічного тестування, тестові завдання формувального типу, формувальна самодіагностика знань курсантів, комп’ютерний програмний продукт “Сократ”Анотація
Розглянуто питання щодо застосування комп’ютерного тестування курсантів на стадії їхньої самодіагностики рівня знань. Визначено, що комп’ютерне самотестування курсантів має сприяти виявленню прогалин у їхніх знаннях з точки зору якісної підготовки до контрольних навчальних заходів з навчальних дисциплін та подальшої їх ліквідації у процесі самостійної підготовки. На основі аналізу існуючих комп’ютерних програм педагогічного тестування наведено критерії, яким має відповідати комп’ютерний програмний продукт самотестування та представлено характеристику створеного комп’ютерного програмного продукту “Сократ” для самодіагностики якості засвоєння майбутніми військовими фахівцями навчальних дисциплін, а також висвітлено результати його практичної реалізації.Посилання
Биков В. Ю. Моделі організаційних систем відкритої освіти : монографія. – К. : Атіка, 2008. – 684 с.
Булах І. Є. Теорія і методика комп’ютерного тестування успішності навчання (на матеріалах медичних навчальних закладів) : дис. Доктора пед. Наук: 13.00.01 / І. Є. Булах; Київський національний університет імені Т. Г. Шевченка. – К., 1995. – 430 с.
Василенко О. М. Електронні ресурси як чинник оптимізації довідково-бібліографічного обслуговування /О. М. Василенко // Наук. Праці Нац. Б-ки України ім. В. І. Вернадського. – 2000. – Вип. 5. – С. 204-211.
Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / С. У. Гончаренко. – К. : Либідь, 1997. – 374 с.
Гуцало Е. У. Педагогічне тестування в системі контролю і оцінки якості нав-чання студентів (на базі дисциплін психолого-педагогічного циклу педагогічного уні-верситету) / Е. У. Гуцало. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2011. – 68 с.
Закон України «Про вищу освіту» № 1556-VII від 01.07.14 р. // Голос Украї-ни. – 2014. – № 148 (5898).
Застосування комп’ютерних і телекомунікаційних технологій у дистанційно-му навчанні: навч.-метод. Комплекс / В. В. Олійник, В. О. Гравіт, С. В. Антощук, А. Л. Кліменко / за заг. Ред. В. В. Олійника. – К. : Міленіум, 2005. – 44 с.
Коваль Т. І. Підготовка викладачів вищої школи : інформаційні технології у педагогічній діяльності : навч.-метод. Посіб. / Т. І. Коваль. – К. : Вид. центр НЛУ, 2009. – 380 с.
Комишан А. І. Впровадження педагогічних тестів у педагогічний контроль при модульно-рейтинговій системі організації педагогічного процесу у вищій військо-вій школі / А. І. Комишан. // Педагогіка і психологія творчої особистості: проблеми і пошуки: Збірник наукових праць. – Вип. 26. – Київ – Запоріжжя. – 2002. – С.453-457.
Комишан А. І. Діагностика освітньої діяльності студентів на основі рейтин-гового підходу: теорія, методологія, практика : монографія / А. І. Комишан К. І. Хударковський, О. С. Челпанов. – Харків : Новий колегіум, 2011. – 297с.
Комп’ютерна програма тестування OpenTest 2.0 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://opentest.com.ua/kompyuternaya-programma-testirovaniya-znanij-opentest-2/ (дата звернення : 21.03.2016). – Назва з екрану.
Ліцензійні умови провадження освітньої діяльності закладів освіти [Елект-ронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1187-2015-%D0%BF (дата звернення : 21.03.2016). – Назва з екрану.
Олійник В. В. Впровадження нових освітніх технологій у закладах післядип-ломної педагогічної освіти / В. В. Олійник. // Теоретичні та методичні засади розвитку педагогічної освіти: педагогічна майстерність, творчість, технології: зб. Наук. Праць / за заг. Ред. Н. Г. Ничкало. – Харків: НТУ «ХПІ», 2007. – С. 432-438.
Снитюк В. Е. Интеллектуальное управление оцениванием знаний : моног-рафия / В. Е. Снитюк, К. Н. Юрченко. – Черкассы, 2013. – 262 с.
Фетісов В. С. Комп’ютерні технології в тестуванні: навч.-метод. Посіб. / В. С. Фетісов. – Ніжин : Видавець ПП Лисенко М.М., 2011. – 140 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: