ОРГАНІЧНА ЄДНІСТЬ СОЦІАЛЬНОГО Й ПЕДАГОГІЧНОГО ФАКТОРІВ У ФОРМУВАННІ УПРАВЛІНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ

Автор(и)

  • Roman Sushchenko кафедра транспортних технологій, Запорізький національний технічний університет; Україна,

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

органічна єдність соціального й педагогічного факторів, майбутній інженер залізничного транспорту, процес формування, управлінська культура

Анотація

В статті подано наукове обґрунтування необхідності органічної єдності соціального й педагогічного факторів у концептуальному підході до формування управлінської культури майбутніх інженерів залізничного транспорту на основі врахування особливостей сучасного соціального середовища й духовно-ціннісної спрямованості професійного розвитку особистості інженера. Проблема формування управлінської культури вимагає глибоких теоретичних та експериментальних досліджень, наукового обґрунтування і практичної перевірки основних концептуальних положень, пов’язаних з втратою частини культурного потенціалу технічних ВНЗ, зі створенням для цього спеціального соціально-педагогічного й культурологічного середовища.

Біографія автора

Roman Sushchenko, кафедра транспортних технологій, Запорізький національний технічний університет; Україна

кандидат наук з державного управління, доцент,

Посилання

Зязюн І.А. Філософія професійного розвитку людини / Зязюн І.А. // Проблеми та перс-пективи формування національної гуманітарно-технічної еліти: Збірник наукових праць / За редакцією Л.Л. Товажнянського та О.Г. Романовського. – Вип.5(9). – Харків : НТУ «ХПІ», 2004. – 484 с.

Інженер ХХІ століття: особистість і професіонал в світі гуманізації та гумані-таризації вищої технічної освіти / За ред. М.Є. Добрускіна. – Харків : Рубікон, 1999. – 512 с.

Карпова Н.Л. Психологические, философские и аксиологические проблемы смысла жизни (обзор материалов симпозиума) / Н.Л. Карпова // Психологический жур-нал. – 1999. – Т. 20. – № 1. – С.135-138.

Кролевець О.М. Критерії порівняння образів зв’язку групових стилів життя та соціальної структури в різних концепціях / Кролевець О.М., Яковенко Ю.І. // Социаль-ные технологии: актуальные проблемы теории и практики: Международный межвузо-вский сб. науч. работ. – Запорожье : КПУ, 2005. – Вып. 28. – С.130-140.

Пазинич С.М. Філософія духовно-ціннісної спрямованості розвитку особис-тості – основа соціально орієнтованого управління / Пазинич С.М. // Теорія і практика управління соціальними системами // Щоквартальний науково-практичний журнал. – Харків : НТУ «ХПІ», 2009. – № 2. – С.41-49.

Романовський О.Г. Педагогіка успіху: підручник / О.Г. Романовський, В.Є. Михайличенко, Л.М. Грень. – Харків : НТУ «ХПІ», 2011. – 368 с.

Скідін О.Л. Управління освітою: теоретико-методологічний аналіз соціальних технологій / Скідін О.Л. – Запоріжжя : ЗДУ, 2000. – 290 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-06-01

Номер

Розділ

ФІЛОСОФСЬКІ ТА АНТРОПОЛОГІЧНІ ПАРАДИГМИ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ