ДОШКІЛЬНЕ ДИТИНСТВО КРІЗЬ ПРИЗМУ ПЕДАГОГІЧНИХ КОНЦЕПЦІЙ

Автор(и)

  • Iryna Zhadlenko Класичний приватний університет; м. Запоріжжя, Україна, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

дошкільне дитинство, дитиноцентризм, дошкільна освіта, педагогічні концепції

Анотація

У статті автор розглядає дошкільне дитинство як унікальний та особливий період у становлення й розвитку особистості дитини. Проаналізовано сутність дитиноцентричних ідей, що є визначальними для більшості виховних напрямів та наукових течій сьогодення.

Біографія автора

Iryna Zhadlenko, Класичний приватний університет; м. Запоріжжя, Україна

аспірант

Посилання

Аверьянов А.И. Система: философская категория и реальность / А.И. Аверьянов. – М., 1976. – 207 с.

Квас О.В. Актуальність педагогіки дитинства в сучасних педагогічних кон-цепціях та напрямах / О.В. Квас // Наукові записки [Національного педагогічного уні-верситету ім. М. П. Драгоманова]. Сер. : Педагогічні та історичні науки. – 2012. – Вип. 107. – С. 78-87.

Кон И. Социологическая психология / И. Кон. – М. : Московский психолого-социальный институт ; Воронеж : Издательство НПО «МОДЭК», 1999. – 560 с.

Мид М. Культура и мир детства / М. Мид. – М. : Наука, 1998. – 429 с.

Огнев’юк В.О. Особлива місія дошкільної освіти / В.О. Огнев’юк // Дошкільне виховання. – 2006. – № 4. – С. 3–7.

James A. Constructing and Reconstructing Childhood : Contemporary Issues in the Sociological Study of Childhood / A. James, A. Prout. – London : Falmer Press, 1997. – 280 p.

Piaget J. Psychology and Epistemology / J. Piaget. – Harmondsworth : Penguin, 1972. – P. 32

Śliwerski B. Pedagogika dziecka. Studium pajdocentryzmu / B. Śliwerski. – Gdańsk : Pedagogika GWP, 2007. – 240 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-06-01

Номер

Розділ

ФІЛОСОФСЬКІ ТА АНТРОПОЛОГІЧНІ ПАРАДИГМИ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ