ВИЯВЛЕННЯ І РЕАЛІЗАЦІЯ ПОТЕНЦІАЛУ СТУДЕНТА ПРИ ВИВЧЕННІ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xКлючові слова:
вища математика, навчання, самореалізація, студактивні заняття, студент.Анотація
Наведено результати педагогічного експерименту щодо розкриття та реалізації потенціалу студентів. В експерименті брало участь по 328 студентів контрольних і експериментальних груп. Встановлено, що навчання, орієнтоване на цілеспрямовану систематичну самореалізацію, забезпечується в єдності інтелектуального, фізичного і гуманного розвитку на студактівних заняттях. Розкрито компоненти цього процесу і основні вміння студентів. За допомогою критерію Макнамари доведено, що застосування студактивних занять при вивченні вищої математики сприяє самореалізації студентів.##submission.downloads##
Номер
Розділ
Педагогічні проблеми освіти
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: