ВИЯВЛЕННЯ І РЕАЛІЗАЦІЯ ПОТЕНЦІАЛУ СТУДЕНТА ПРИ ВИВЧЕННІ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ

Автор(и)

  • Вячеслав Михайлович Олексенко Харківський національний аграрний університет імені В.В.Докучаева, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

вища математика, навчання, самореалізація, студактивні заняття, студент.

Анотація

Наведено результати педагогічного експерименту щодо розкриття та реалізації потенціалу студентів. В експерименті брало участь по 328 студентів контрольних і експериментальних груп. Встановлено, що навчання, орієнтоване на цілеспрямовану систематичну самореалізацію, забезпечується в єдності інтелектуального, фізичного і гуманного розвитку на студактівних заняттях. Розкрито компоненти цього процесу і основні вміння студентів. За допомогою критерію Макнамари доведено, що застосування студактивних занять при вивченні вищої математики сприяє самореалізації студентів.

Біографія автора

Вячеслав Михайлович Олексенко, Харківський національний аграрний університет імені В.В.Докучаева

доктор педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри вищої математики Харківського національного аграрного університету імені В.В.Докучаева

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Педагогічні проблеми освіти