ФІЛОСОФІЯ СПІЛКУВАННЯ В КОНТЕКСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xАнотація
Показана роль філософії спілкування як чинника формування й розвитку педагогічної культури. Розкрито можливості діалогічного спілкування в підвищенні ефективності навчання, в професійному та особистісному розвитку студентів. Обгрунтовано необхідність посилення їх духовно-культурного виховання в системі формування нової національної еліти.##submission.downloads##
Номер
Розділ
Філософія освіти і культури
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: