ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО ПРАКТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТРЕНЕРА СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО ТРЕНІНГУ МЕТОДОМ ІГРОВОГО ПРОЕКТУВАННЯ

Автор(и)

  • Галина Вікторівна Попова Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Анотація

У статті описується практика використання методу ігрового проектування при навчанні майбутніх психологів конкретним навичкам роботи тренера-психолога. Пропонуються методичні прийоми розвитку креативного мислення, активізації участі студентів в ігровому проектуванні. Описуються етапи проведення і методи організації тематичного ігрового проектування. У роботі обговорюються можливості методу, отримані результати спостережень за стратегією участі студентів в ігровій практиці зі створення тренінгових програм. Наводиться перелік конкретних компетенцій, які опановують студенти під час ігрової практики.

Біографія автора

Галина Вікторівна Попова, Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогіки і психології управління соціальними системами Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут"

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Психологічні проблеми освіти