КАТЕГОРІЯ МОТИВАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ В УНІВЕРСИТЕТСЬКІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ: ПРОБЛЕМА ОЗНАЧЕННЯ ТА ЕТИЧНОЇ ДІЄВОСТІ

Автор(и)

  • Олеся Євгенівна Смолінська Дрогобицький державний педагогічний університет імені І.Я. Франка, м. Львів, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

мотиваційна культура, університетська педагогічна освіта, стимулююча і обмежуюча функції.

Анотація

Стаття присвячена вивченню складної мотиваційної системи, що діє в університетській педагогічній освіті, докорінно перетворившимся під впливом глобалізаційних чинників і специфічно реформувавшись. Акцентовано увагу на герменевтичних-етичному аспекті проблеми мотиваційної культури в контексті університетської педагогічної освіти.

Біографія автора

Олеся Євгенівна Смолінська, Дрогобицький державний педагогічний університет імені І.Я. Франка, м. Львів

кандидат педагогічних наук, доцент, докторант кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені І.Я. Франка, м. Львів

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Філософія освіти і культури