КАТЕГОРІЯ МОТИВАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ В УНІВЕРСИТЕТСЬКІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ: ПРОБЛЕМА ОЗНАЧЕННЯ ТА ЕТИЧНОЇ ДІЄВОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xКлючові слова:
мотиваційна культура, університетська педагогічна освіта, стимулююча і обмежуюча функції.Анотація
Стаття присвячена вивченню складної мотиваційної системи, що діє в університетській педагогічній освіті, докорінно перетворившимся під впливом глобалізаційних чинників і специфічно реформувавшись. Акцентовано увагу на герменевтичних-етичному аспекті проблеми мотиваційної культури в контексті університетської педагогічної освіти.##submission.downloads##
Номер
Розділ
Філософія освіти і культури
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: