Епістемологічні основи трансдисциплінарного підходу в сучасній освіті

Автор(и)

  • Ольга Олексііївна Дольська Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

трансдисциплінарність, методологічна раціональність, інтегративність, сучасна освіта.

Анотація

У статті обговорюється епістемологічний аспект трансдисциплінарного підходу. Висувається теза про те, що його основою є методологічна раціональність в освіті. Вона активізує рефлексію сучасного викладача на інтеграційну орієнтованість сучасних знань і трансдисциплінарний характер викладання.

Біографія автора

Ольга Олексііївна Дольська, Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”

доктор філософських наук, професор кафедри філософії Національного технічного університету “Харківський політехнічний інститут”

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Філософські та психологічні проблеми освіти