Епістемологічні основи трансдисциплінарного підходу в сучасній освіті
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xКлючові слова:
трансдисциплінарність, методологічна раціональність, інтегративність, сучасна освіта.Анотація
У статті обговорюється епістемологічний аспект трансдисциплінарного підходу. Висувається теза про те, що його основою є методологічна раціональність в освіті. Вона активізує рефлексію сучасного викладача на інтеграційну орієнтованість сучасних знань і трансдисциплінарний характер викладання.##submission.downloads##
Номер
Розділ
Філософські та психологічні проблеми освіти
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: