ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ З ПРОЕКТУВАННЯ МЕТОДИК НАВЧАННЯ У МАГІСТРАНТІВ ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНОГО ПРОФІЛЮ
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xКлючові слова:
вища школа, конкурентоспроможність інженера, магістрант, методики навчання, педагогічні технології, професійно-педагогічна діяльність, викладач технічного університету, формування професіонала.Анотація
Стаття присвячена проблемам підготовки магістрантів інженерно-технічного профілю як майбутніх викладачів вищої школи. У полі зору перебувають питання цілеспрямованої педагогічної діяльності, спрямованої на формування конкурентоспроможних інженерів. Обговорюються теоретико-методичні основи професійно-педагогічної діяльності викладачів технічних університетів в умовах інноваційного розвитку суспільства.##submission.downloads##
Номер
Розділ
Формування професійної компетентності
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: