ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ З ПРОЕКТУВАННЯ МЕТОДИК НАВЧАННЯ У МАГІСТРАНТІВ ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНОГО ПРОФІЛЮ

Автор(и)

  • Ольга Анатоліївна Ігнатюк Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

вища школа, конкурентоспроможність інженера, магістрант, методики навчання, педагогічні технології, професійно-педагогічна діяльність, викладач технічного університету, формування професіонала.

Анотація

Стаття присвячена проблемам підготовки магістрантів інженерно-технічного профілю як майбутніх викладачів вищої школи. У полі зору перебувають питання цілеспрямованої педагогічної діяльності, спрямованої на формування конкурентоспроможних інженерів. Обговорюються теоретико-методичні основи професійно-педагогічної діяльності викладачів технічних університетів в умовах інноваційного розвитку суспільства.

Біографія автора

Ольга Анатоліївна Ігнатюк, Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки і психології управління соціальними системами Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут"

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Формування професійної компетентності