Про проблему оптимізації навчального матеріалу
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xКлючові слова:
зміст навчання, інженер-педагог, навчальна інформація, критерій оптимальності.Анотація
У статті виконано науковий аналіз підходів до визначення оптимальної структури навчального матеріалу в контексті педагогічної підготовки інженерів-педагогів.##submission.downloads##
Номер
Розділ
Управління якістю освіти
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: