СТОРІТЕЛЛІНГ ЯК ІНСТРУМЕНТАЛЬНИЙ КОМПОНЕНТ САМОПРЕЗЕНТАЦІЇ В ДІЛОВОМУ СПІЛКУВАННІ

Автор(и)

  • Galina Popova Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”, Україна
  • Nataliia Sereda Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

самопрезентація у діловому спілкуванні, імідж особистості, інструменти самопрезе-нтації, наратив, сторітеллінг, техніки SmallTalk та ARE, методика «Rory's Story Cubes»

Анотація

Розглянуто роль сторітеллінгу (розповідання історій), наративу як одного з важливих компонентів самопрезентації в діловому спілкуванні. Досліджено, що студенти технічних спеціальностей у ВНЗ використовують розповідання історій спонтанно, не пов'язують їх з поняттям «ділова взаємодія». Проаналізовано різні інструменти розвитку наративної практики, які використовуються психологами та педагогами для розвитку вміння професіонала вільно висловлювати думки в заданому напрямку з точки зору психологічних закономірностей процесу самопрезентації особистості та з точки зору риторики.

Біографії авторів

Galina Popova, Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”

кандидат психологічних наук, професор, кафедра педагогіки і психології

управління соціальними системами, Національний технічний університет

“Харківський політехнічний інститут”, Україна

Nataliia Sereda, Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”

кандидат мистецтвознавства, доцент, кафедра педагогіки і психології

управління соціальними системами, Національний технічний університет

                                   “Харківський політехнічний інститут”; Україна       

Посилання

Бутенко Т. О. Активні методи навчання у формуванні комунікативної компетент-ності студентів / Т. О. Бутенко // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фі-зичного виховання і спорту. – Х.: ХДАДМ (ХХПІ). – 2009. – № 11. – С. 6-9. 2. Попова Г. В. Прагнення студентів технічного ВНЗ до особистістно-професійного самовдосконалення. / Г. В. Попова // Вісник Харківського національного педагогічного університету ім. Г.С. Сковороди. – Х.: «Психологія». – 2009. – № 30. –– С. 244-254. 3. Бороздина Г. В. Психология делового общения: учебное пособие / Г. В. Бороздина. – М.: ИНФРА-М, 2006. – 224 с. 4. Федорова Н.А. Личностные и ситуационные факторы выбора вербальных техник самопрезентации: автореф. дисс. … на соискание учен, степени к. психол. наук: спец. 19.00.05 / Н. А.Федорова; Московский государственный университет им. М.В.Ломоносова. – М., 2007. – 29 с. 5. Сидоренко Е. В. Тренинг коммуникативной компетентности в деловом взаимо-действии / Е. В. Сидоренко. – СПб.: Речь, 2008. – 208 с. 6. Fleming Carol A. It's the Way You Say It: Becoming Articulate, Well-spoken, and Clear / Carol A. Fleming. – USA, 2010. – 198 р. 7. Armstrong David M. Managing By Storying Around: a new method of leadership / David M. Armstrong. – USA: Armstrong International , 1999. – 249 р. 8. Романовський О. Г. Мовна компетенція як складова формування особистості управлінця ХХІ століття / О. Г. Романовський, І. В. Полянська, В. Ф. Шевченко // Пробле-ми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Х. : НТУ "ХПІ", 2011. – № 28 (32). – С. 3-9.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ФЕНОМЕНІВ ЛІДЕРСТВА, УПРАВЛІННЯ ТА РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОГО ОБ’ЄКТУ