МОТИВ СТАТУСУ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЙОГО МІСЦЕ В РОЗВИТКУ ТРУДОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ У СУСПІЛЬНО-АДМІНІСТРАТИВНІЙ ПЕРСПЕКТИВІ

Автор(и)

  • Svitlana Moroz Національний університет цивільного захисту України, Україна
  • Yuliia Chala Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

мотивація професійної діяльності, науко-педагогічні працівники, суб’єкти формування мотиву статусу професії викладача ВНЗ, трудовий потенціал ВНЗ, частка участі основних суб’єктів у формуванні трудових можливостей ВНЗ

Анотація

В статті наведено результати аналізу відповідей експертів щодо оцінювання значущ ості мотиву статусу професійної діяльності викладача ВНЗ, а також порівняння потужності впливу основних суб’єктів  його формування  на процеси розвитку трудових можливостей ВНЗ. Крім того, в статті опрацьовано висновки

щодо можливості впливу суб’єктів державного управління на ефективність розвитку трудового потенціалу ВНЗ у межах процесів формування та підсилення дії мотиву статусу професійної діяльності викладача ВНЗ.

Біографії авторів

Svitlana Moroz, Національний університет цивільного захисту України

здобувач, навчально-науково-виробничий центр,

Національний університет цивільного захисту України, Україна

Yuliia Chala, Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”

кандидат психологічних наук, доцент, кафедра педагогіки і психології управління

соціальними системами ім. академіка І.А. Зязюна,

Національний технічний університет Харківський політехнічний інститут”, Україна

Посилання

Грузенберг С. О. Гений и творчество: основы теории и психологии творчества / Грузенберг С. О. – М.: КРАСАНД, 2010. – 264 с. 2. Закатнов Д. О. Професійна орієнтація як засіб забезпечення професійної мо-більності [Електронний ресурс] / О. Д. Закатнов / Архів: профорієнтація // Державна служба зайнятості. – Режим доступу: http://www.dcz.gov.ua/control/uk/ publish/article?art_id=32649&cat_id=5210353 3. Мардахаев Л. В. Социальная педагогика: учебник / Мардахаев Л. В. – М.: Гар-дарики, 2005. – 269 с. 4. VIІІ Міжнародна науково-практична конференція «Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи» [електронний ресурс] / Лiтопис унiверситету // Хмельницький національний університет. – Режим доступу: http://www.khnu.km.ua/root/page.aspx?r=8&p=20260 5. Мороз В. М. Мотиваційний механізм стимулювання трудової активності: дер-жавно-управлінський аспект: монографія / Мороз В. М. – Х.: «С.А.М.», 2012. – 408 с. 6. Нижник В. М. Механізм мотивації високопродуктивної праці персоналу підприємств : монографія / В. М. Нижник, О. А. Харун. – Хмельницький : ХНУ, 2011. – 210 с. 7. Степанов В. Ю. Інформаційний простір: державно-управлінський аспект: мо-нографія / В. Ю. Степанов. – Х. : «С.А.М»., 2015. – 568 с. 8. Суїменко Є. І. Анкетне опитування: мистецтво ставити запитання [електрон-ний ресурс] / Суїменко Є. І. – Режим доступу: http://kneu.edu.ua/userfiles/Credit_Economics_Department/FILOSOFIA/news/20140410/zvit_soc2014.pdf 9. Іжа М. М. Сучасні аспекти професіоналізації державної служби в Україні: монографія / (Іжа М. М., Попов С. А., Пахомова Т. І. та ін.); ред. М. М. Іжа. – Одеса: ОРІДУ НАДУ, 2009. – 220 с. 10. Bourdieu P. Raison pratiques. Sur la théorie de l’action / Bourdieu P. – Paris: Ed. de Seuil, 1994. – 53 p. 11. Kelly A. P. Social research methods / A.P. Kelly. – London: London School of Economics and Political Science, 2011. – 58 p. 12. Mark van de Vall. Sociological practice: Problems, theory, and methods / Mark van de Vall // Knowledge and Policy. – 1991. – Vol. 4, Is. 3 – P. 3–9 13. Smith A. An Inquiry into the Nature and Causes of the Wealth of Nations [electronic resource] / Smith A. – Аccess mode: http://www.ifaarchive.com/pdf/smith_-_an_inquiry_into_the_nature_and_causes_of_the_wealth_of_nations%5B1%5D.pdf

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ФЕНОМЕНІВ ЛІДЕРСТВА, УПРАВЛІННЯ ТА РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОГО ОБ’ЄКТУ