КОНЦЕПЦІЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ПОЛЬЩІ

Автор(и)

  • Nataliia Yevtushenko Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. К.Д. Ушинського, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

учитель, концепції підготовки вчителя, система освіти Польщі, педагогічна освіта

Анотація

Стаття присвячена розгляду актуальних питань підготовки майбу-тніх учителів у системі освіти Польщі. Описано головні концепції, на основі яких від-бувається процес навчання та підготовки польських педагогів. Проаналізовано погляди науковців щодо вдосконалення професійної підготовки майбутніх учителів, визначено подальші перспективи вивчення досліджуваної проблеми.

Біографія автора

Nataliia Yevtushenko, Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. К.Д. Ушинського

Кандидат педагогічних наук, доцент, кафедра природничо-математичних
дисциплін та методики їх викладання, Чернігівський обласний інститут
післядипломної педагогічної освіти ім. К.Д. Ушинського, Україна

Посилання

Нероба Е. Професійна підготовка інженерів-педагогів у вищих технічних на-вчальних закладах Польщі : дис. … канд. пед. наук : спец. 13.00.04. “Теорiя та методика професiйноï освiти” / Е. Нероба ; Інститут педагогіки і психології професійної освіти Академії педагогічних наук України. – К., 2004. – 270 с. 2. Chmiel T. Wizje i (re)wizje przygotowania do zawodu nauczyciela / T. Chmiel. – Wrocław : Dolnośląska Szkoła Wyższa, 2014. – 152 s. 3. Kużma J. Paradygmat wielowymiarowego rozwoju nauczycieli refleksje z poranicza teorii i praktyki / J. Kużma. – W. : M/ Ocmanński (red.). Alternatywne modele kszałcenia nauczycieli. Lublin : UMCS, 1995. – S. 31–40. 4. Kwiatkowska H. Edukacja nauczycieli. Konteksty. Kategorie. Praktyki / H. Kwiatkowska. – Warszawa : Wydawnictwo IBE, 1997. – s. 158. 5. Lewowicki T. Problemy kształcenia i pracy nauczycieli / T. Lewowicki. – Warszawa – Radom : Wydawnictwo Instytutu Technologii Eksploatacji PIB, 2007. – 148 s. 6. Okoń W. Kształcenie nauczycieli w Polsce – stan i kierunki przebudowy (raport tematyczny KEN nr 4) / W. Okoń. – Warszawa – Kraków : PWN, 1988. – 170 s. 7. Plewka С. Uwarunkowania zawodowego rozwoju nauczycieli / С. Plewka. – Warszawa : Wydawnictwo Instytutu Badań Edukacyjnych, 2009. – 212 s.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦЯ: ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД