ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ ЯК НЕОБХІДНА СКЛАДОВА У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ БАКАЛАВРІВ З ПСИХОЛОГІЇ

Автор(и)

  • Irina Khavina Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

педагогічна технологія, бакалавр з психології, професійні базові компетенції, природничі дисципліни

Анотація

У статті розглядається необхідність застосування педагогічної технології при формуванні професійних базових компетенцій у бакалаврів з психології при вивченні природничо-наукових дисциплін. Дано визначення поняттю «педагогічна технологія» в рамках наукових досліджень відомих вчених-педагогів, психологів і філо-софів. Детально розглянуті підходи до різних класифікацій педагогічних технологій.

Біографія автора

Irina Khavina, Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”

Здобувач на звання кандидат педагогічних наук, асистент, кафедра педагогіки
і психології управління соціальними системами імені академіка І.А. Зязюна,
Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”, Україна

Посилання

Бондаренко В. В. Современные педагогические технологи: учебное пособие / В.В. Бондаренко, М. В. Ланских, Ю. В. Бондаренко. – Х.: ХНАДУ, 2011. – 146 с. 2. Загвязинский В. И. Педагогический словарь: учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений / В.И. Загвязинский, А. Ф. Закирова, Т. А. Срокова. – М.: Издательский центр «Академия», 2008. – 352 с. 3. Коджаспиров А. Ю. Педагогический словарь: для студ. высш. и сред. пед. учеб. заведений / А. Ю. Коджаспиров, Г. М. Коджаспирова. – М.: Издательский центр «Ака-демия», 2000. – 176 с. 4. Кукушин В. С. Педагогические технологии: учеб. пособие для студ. педагогиче-ских специальностей / под общей редакцией В. С. Кукушина. – Серия «Педагогическое образование». – М.: ИКЦ «МАрТ»; Ростов н/Д: Издательский центр «МАрТ», 2004. – 336 с. 5. Кухаренко В. М. Відкрите дистанційне навчання. / Лінгвістичні проблеми та ін-новаційні підходи до викладання чужоземних мов у вищих навчальних закладах: Мате-ріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції. – Л.: ЛДУ БЖД, 2010. – С. 158. 6. Михайленко О. И. Электронный учебник по педагогике / О. И. Михайленко [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://kpip.kbsu.ru/pd/index.html#did_11 7. Олешков М. Ю. Педагогическая технология: проблема классификации и реали-зации // Профессионально-педагогические технологии в теории и практике обучения: Сборник научных трудов. — Екатеринбург: РГППУ, 2005. — С. 5-19. 8. Прокопенко І. Ф. Педагогічні технології: навч. посібник / І.Ф. Прокопенко, В.І. Євдокимов. – Х.: Колегіум, 2005. – 224с. 9. Селевко Г. К. Современные образовательные технологии / Г. К. Селевко — На-родное образование, 1998. — 256 с. 10. Советова Е. В. Эффективные образовательные технологии: учебное пособие / Е.В. Советова. – Ростов н/Д: Феникс, 2007. – 285 с. 11. Ульмаева Л.Н. Современные образовательные технологии в процессе органи-зации, реализации и оценки проектной деятельности студентов-политологов / Л.Н. Ульмаева [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://pionerov.ru/assets/downloads/mc/recommendations/Ped-Tehn.pdf

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦЯ: ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД