ПЕДАГОГІЧНИЙ ПРОЦЕС, СТИМУЛЮЮЧИЙ МАГІСТЕРСЬКУ ПІДГОТОВКУ ВИКЛАДАЧІВ ВНЗ
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xКлючові слова:
вища школа, магістерський педагогічний процес, викладач, духовна взаємодія.Анотація
У статті науково обґрунтовується актуальність та необхідність створення особливого магістерського педагогічного процесу, спрямованого на підготовку викладача вищої школи, який базується на принципах гармонійного поєднання духовної взаємодії, професіоналізму, діалогічної культури навчальних стосунків та інтелектуальної співтворчості його суб’єктів.
Висвітлено концептуальні підходи до оптимізації професійної підготовки викладачів ВНЗ з урахуванням нових функцій вищої школи. Акцентується увага на тому, що ВНЗ мають стати не предметними, а особистісними по суті, по змісту, професійним цінностям. Йдеться про переоцінку всіх його компонентів у світлі нової духовно-перетворювальної функції, що радикально змінює зміст самої суті вузівського педагогічного процесу, ставлячи в центр уваги не предмет, не зміст і навіть не метод, а особистість фахівця.
Посилання
Андрущенко В. П Конституціалізація освітнього простору Європи: аксіологічний вимір /В. П. Андрущенко, Т. В.Андрущенко, В. Л.Савельєв. – К.: «МП Леся», 2014. – 460 с.
Кремень В. Г. Синергетика в освіті: контекст людиноцентризму: моногра-фія/В. Г.Кремень, В. В.Ільїн.– К.: Педагогічна думка, 2012.– 368с.
Романовський О. Г, Підготовка конкурентоспроможної управлінської гуманіта-рно-технічної еліти: монографія /О. Г.Романовський, О. С. Пономарьов, Т. В.Гура та ін. /за ред. О. Г.Романовського та О. С.Пономарьова. – Х.: НТУ «ХПІ», 2014. – 324 с.
Руссол В. М. Вивчення рівня професійної культури і потреб учителів як умова оптимізації післядипломної освіти // Обрії. – 2001. – №2.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: