УПРАВЛІНСЬКА КУЛЬТУРА ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ

Автор(и)

  • Anatoliy Dolgarev Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”, Україна
  • Kyrylo Boldyrev Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

управлінська культура, культура, компетентність, професійна компетентність, фахівець

Анотація

 В статті розглядається проблема формування управлінської культури як складової професійної компетентності фахівця. У сучасній науковій літературі питанню становлення та формування управлінської культури приділяється увага у контексті виховання та навчання майбутніх керівників та управлінців. У сьогоднішніх реаліях управлінську культуру повинен мати фахівець будь-якої галузі.

Біографії авторів

Anatoliy Dolgarev, Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”

доцент, кафедри педагогіки і психології управління соціальними системами

ім. акад. І.А. Зязюна, Національний технічний університет

“Харківський політехнічний інститут” Харків, Україна

Kyrylo Boldyrev, Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”

аспірант, кафедра педагогіки і психології управління соціальними системами

ім. акад. І.А. Зязюна, Національний технічний університет

“Харківський політехнічний інститут” Харків, Україна

Посилання

Баллер Э. А. О культуре и культурности / Э. А. Баллер. – М.: Знание, 1996. – 234с.

Зимняя И. А. Ключевые компетентности как результативно-целевая основа компетентностного подхода в образовании / И. А. Зимняя. - М.: Исследовательский центр проблем качества подготовки специалистов, 2004 – 42 c.

Кибанов А. Я. Управление персоналом: учебник для студентов вузов / А. Я. Кибанов, Л. В. Ивановская, Е. А. Митрофанова; Гос. ун-т управления. - М.: РИОР, 2010. - 288 с.

Кудин В.А. Средства массовой информации и профессиональное образование: философско – педагогический аспект исследования. Харьков: НТУ «ХПИ», 2002. – 207с.

Моль А. Социодинамика культуры: [пер. с фр.] / А. Моль. – М.: Прогресс, 1973. – 223 с.

Романовський О.Г. Змiст i сутнiсть педагогiчноi дiяльностi: Навч. посiбник / Пономарьов О.С., Пазинiч С.М., Черваньова З.О., Гайворонська В.В. /- Харкiв: НТУ «ХПI», 2007. – 228 с.

Сидоров Н.Р. Философия образования. Введение. – СПб.: Питер. 2007. – 304 с.

Талызина Н.Ф. Педагогическая психология: Учебник для студ. Сред. Пед. Учеб. Заведений. – 3-е изд., стереотип. – М.: Издательский центр «Академия», 2003. – 288с.

Ягупов В.В. Педагогiка: Навчальний посiбник. – К.: Либiдь, 2002. – 560 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНІХ СПЕЦІАЛІСТІВ