АКМЕОЛОГІЧНІ ВЕКТОРИ ЕФЕКТИВНОГО УПРАВЛІННЯ
DOI:
https://doi.org/10.20998/2078-7782.2023.3.09Ключові слова:
індустрія 4.0, кадрове забезпечення, освіта 4.0, акме, акмеологічний підхід; акмеологія управління, керівник-лідерАнотація
Висвітлено проблематику ускладнення суспільного буття, зокрема становлення індустрії 4.0, що вимагає підготовки його кадрового забезпечення на рівні освіти 4.0 та використання інноваційних технологій управління на рівні 4.0. Обґрунтовано тезу, що належна ефективність управлінської діяльності досягається завдяки цілеспрямованому застосуванню акеологічного підходу. Наведено сенс поняття акме як найвищого рівня особистісного та професійного розвитку керівника. Розкрито роль освіти у сприянні досягненню ним акме та у формуванні лідерських якостей. Показано, що акмеологією управління вважається специфічна галузь знань, яка забезпечує успішне досягнення керівником найвищого рівня ефективності професійної управлінської діяльності.
Посилання
Khodakivskyi, Ye., Yakobchuk, V., Ivaniuk, O. [et al.] (2017), “Acmeological principles of public administration”, Bulletin of Zhytomyr National Agroecological University, no. 1 (59), vol. 2, pp. 45 – 58
Antonov, V. (2011), “Cybernetic Acmeology: Technology of Human Development and Improvement”, Monograph, Kyiv: VPC “Kyiv University” , p. 290
Bok, P. (2021), “MINDFUCK. How to get rid of barriers in your head”, Translated from German, Lviv: Old Lion Publishing House, p. 232
Hladkova, V., Pozharskyi, S. (2020), “Fundamentals of acmeology”, Textbook, Lviv: Novyi Svit-2000, p. 320
Danylova, H. (2011), “Acmeology of management: innovative technologies for improving the professionalism of management personnel”, Education and management, vol. 14, part 1, pp. 31 – 42
Nikolaiesku, I. (2012), “Practical bases of acmeological development of personality in the conditions of educational and information space”, Educational and methodical manual: OIPPP, p. 54
Sokol, Ye., Ponomarov, O. (2021), “Targeted training of the elite and leaders in the conditions of a technical university”, Theory and practice of social systems management, no. 4, pp. 3 – 14
Solomka, A. (2011), “Acmeology of management: innovative technologies for improving the professionalism of management personnel”, Education and management, vol. 14, part 1, pp. 31 – 42
Binkerhoff, Robert O. (1985), “Achieving Results from Training, New Directions for Adult and Continuing Education”, San Francisco: Jossey -Bass
Cervero, Ronald M. (2010), “Effective Continuing Education for Professionals”, San Francisco: Jossey-Bass, p. 208 11. Colin, G. (1984), “Curriculum theory in adult and lifelong education”, London; Sydney: Croom Helm, p. 218
Jarvis, P., Chadwick, A. (1991), “Training Adult Educators in Western Europe”, New York: Routledge
Levine, Sarah (1989), “Promoting Adult Growth in Schools: The Promise of Professional Development”, Needham Heights, MA: Allyn and Bacon
Shahroom, A., Hussin, N. (2018), “Industrial Revolution 4.0 and Education”, International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences, no. 8 (9), pp. 314 – 319
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Євген Сокол, Олександр Пономарьов
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: