Важные тенденции в профессиональной деятельности преподавателей высшей школы
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xКлючові слова:
преподаватель, высшее учебное заведение, тенденции, профессиональная деятельностьАнотація
В статье обоснована актуальность проблемы разработки моделей модернизированной профессионально-педагогической деятельности будущих преподавателей высшей школы. Акцентируется внимание на основных тенденциях и противоречиях в организации педагогического процесса в вузах будущего. Представлена авторская гипотеза относительно изменений в стилях и акцентах преподавательской деятельности с информирующего на вдохновляющий и побуждающий.
The actuality of the model development problem of the modernized vocational and educational activities of university future lecturers is grounded in the article. The attention is focusedon the important tendencies and contradictions in the educational process organization in universities of the future. Author’s hypothes concerning the change of styles and accents from informative to incentive and motivating in teaching activity of the future are highlighted.
Посилання
Гордон Д. Революція в навчанні / Гордон Драйден, Джанетт Вос ; пер. з англ. М. Олійник. – Л. : Літопис, 2005. – 542 с.
Солдатенко М.М. Теоретико-методологічні основи розвитку самостійної пізнавальної діяльності майбутнього вчителя : дис. … д-ра пед. наук : 13.00.04 / Солдатенко Микола Миколайович. – К.,
– 427 с.
Рейтинг преподавателей [Электронный ресурс]. – Режим доступа:
http://www.studzona.com/teacher. 4. Державна служба статистики України [Електронний
ресурс]. – Режим доступу: http://www.ukrstat.gov.ua/ 5. Predictions made by Ray Kurzweil
[Electronic resource]. – Mode of access:http://en.wikipedia.org/wiki/Predictions_ made_by_
Ray_Kurzweil.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: