“Технология” в контексте образов и смыслов фундаментальной категории “образование”
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xКлючові слова:
образование, образование как социально-педагогическая система, технология как элемент системы, результат образованияАнотація
В статье определяется место “технологии” в современном контексте образова-
ния, аргументируется недопустимость абсолютизации технологии.
The article defines the place of "technology" in the current context of education, argues the absolute unacceptability of technology.
Посилання
Белозерцев Е.П. Образование: историко-культурный феномен.
Курс лекций. - СПб, 2004.
Острогорский А.Н. Избр. пед. соч. - М., 1985. - С. 236-237.
Ильин А.И. Я вглядываюсь в жизнь. Книга раздумий. - М., Экспо, 2007. - С. 389.
##submission.downloads##
Опубліковано
2013-06-01
Номер
Розділ
Методологія педагогіки у сучасній освіті
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: