Концептуальный психолого-педагогический подход к развитию психологии личности студента в учебно- воспитательном процессе технического университета
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xКлючові слова:
психолого-педагогічні критерії, особистість студента університету, рівні розвитку особистості, компоненти, духовність, готовність як особистісний стан, “творчий початок”,Анотація
Концептуальный психолого-педагогический подход к развитию психологии личности студента в учебно- воспитательном процессе технического университета.
On the basis of the concept of psychological and pedagogical approach a system of psychological and professional criteria, development of which during training and educational process of Technical University enable us to form psychology of students as future professionals of psychological and engineering elite is highlighted in the article.
Посилання
Болонський процес: Нормативно-правові документи.-К.: Вид-во Європ. ун-ту, 2004. – 102 с.
Вітвицька С.С. Основи педагогіки вищої школи: Підручник. – К.: ЦНЛ, 2006. 384 с.
Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность – М.:Политиздат, 1975. 304 с.
Ломов Б.Ф. Личность в системе общественных отношений // Психологический журнал. – 1981. – Т.2. – №1. – С. 3-8.
Психология. Словарь / Под общ. ред. А.В. Петровского, М.Г. Ярошевского. – 2-е изд., испр. и доп. – М.: Политиздат, 1990. – 494 с.
Тутушкина М. К. Практическая психология: Учебник для вузов. –СПб., 1998. – 311 с.
Большая психологическая энциклопедия. – М.: Эксмо, 2007. – 544 с.
Корольчук М.С., Крайнюк В.М. Теорія професійного психологічного відбору. – К.: Ніка-Центр, 2006. – 532 с
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: