Концептуальный психолого-педагогический подход к развитию психологии личности студента в учебно- воспитательном процессе технического университета

Автор(и)

  • Oleksandr Romanovskiy

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

психолого-педагогічні критерії, особистість студента університету, рівні розвитку особистості, компоненти, духовність, готовність як особистісний стан, “творчий початок”,

Анотація

Концептуальный психолого-педагогический подход к развитию психологии личности студента в учебно- воспитательном процессе технического университета.

 

On the basis of the concept of psychological and pedagogical approach a system of psychological and professional criteria, development of which during training and educational process of Technical University enable us to form psychology of students as future professionals of psychological and engineering elite is highlighted in the article.

Посилання

Болонський процес: Нормативно-правові документи.-К.: Вид-во Європ. ун-ту, 2004. – 102 с.

Вітвицька С.С. Основи педагогіки вищої школи: Підручник. – К.: ЦНЛ, 2006. 384 с.

Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность – М.:Политиздат, 1975. 304 с.

Ломов Б.Ф. Личность в системе общественных отношений // Психологический журнал. – 1981. – Т.2. – №1. – С. 3-8.

Психология. Словарь / Под общ. ред. А.В. Петровского, М.Г. Ярошевского. – 2-е изд., испр. и доп. – М.: Политиздат, 1990. – 494 с.

Тутушкина М. К. Практическая психология: Учебник для вузов. –СПб., 1998. – 311 с.

Большая психологическая энциклопедия. – М.: Эксмо, 2007. – 544 с.

Корольчук М.С., Крайнюк В.М. Теорія професійного психологічного відбору. – К.: Ніка-Центр, 2006. – 532 с

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-10-04