ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ КОНЦЕПЦІЙ ПІДГОТОВКИ ЛІДЕРІВ В ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ВЕЛИКОБРИТАНІЇ ТА УКРАЇНИ

Автор(и)

  • Olexandr Romanovsky кафедра педагогіки і психології управління соціальними системами ім. академіка І.А. Зязюна, Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут, Україна
  • Tetyana Gura кафедра педагогіки і психології управління соціальними системами ім. академіка І.А. Зязюна, Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”, Україна
  • Yuliia Chala кафедра педагогіки і психології управління соціальними системами ім. академіка І.А. Зязюна, Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”, Україна
  • Anastasiia Knysh кафедра педагогіки і психології управління соціальними системами ім. академіка І.А. Зязюна, Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

лідерство, концепція підготовки лідерів, гуманітарно-технічна еліта, синергетичний підхід, кластерний підхід

Анотація

В статті представлено послідовний порівняльний аналіз концепцій підготовки лідерів в Сполученому Королівстві та Україні, на прикладі Університету Грінвіча та Національного технічного університету Харківський політехнічний інститут. Визначено основні принципи підготовки лідерів на кафедрі педагогіки і психології управління соціальними системами. Окрема увага приділена важливості реалізації синергетичного підходу при підготовці сучасних управлінців-лідерів. Виділені спільні риси підготовки лідерів у Великобританії та Україні: синергетичний підхід, кластер ний підхід, орієнтація на розвиток особистісних якостей майбутніх лідерів.

Біографії авторів

Olexandr Romanovsky, кафедра педагогіки і психології управління соціальними системами ім. академіка І.А. Зязюна, Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут

доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою,
член-кореспондент НАПН України

Tetyana Gura, кафедра педагогіки і психології управління соціальними системами ім. академіка І.А. Зязюна, Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”

кандидат педагогічних наук, доцент, професор

Yuliia Chala, кафедра педагогіки і психології управління соціальними системами ім. академіка І.А. Зязюна, Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”

кандидат психологічних наук, доцент

Anastasiia Knysh, кафедра педагогіки і психології управління соціальними системами ім. академіка І.А. Зязюна, Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”

кандидат психологічних наук, старший викладач

Посилання

Hura T.V.. Pidhotovka majbutnikh lideriv v universyteti Hrynvichu / T. V. Hura // Problemy ta perspektyvy formuvannia natsional'noi humanitarno-tekhnichnoi elity : zb. nauk. prats' / za red.. L. L. Tovazhnians'koho, O. H. Romanovs'koho. - Vyp. 43(47) ch.2. – Kh.:NTU «KhPI» - S. 50–59.

Elektronnyj resurs. Universytet Hrynvichu // http://www.educationindex.ru/.

Romanovs'kyj O.H., Mykhajlychenko V.Ye., Hren' L.N., Knysh A.Ye. Psykholohiia upravlins'koi diial'nosti lidera / O.H. Romanovs'kyj, V.Ye. Mykhajlychenko, L.N. Hren', A.Ye. Knysh – Kharkiv: NTU «KhPI», 2016. – 48 s.

Tovazhnians'kyj L. L. Kontseptsiia formuvannia humanitarno-tekhnichnoi elity v NTU «KhPI» ta shliakhy ii realizatsii / Tovazhnians'kyj L. L., Romanovs'kyj O. H., Ponoma-r'ov O. H.: navch. –metod. posibn.- Kh.: NTU «KhPI», 2004.- 416 s.

Gritton J. Leadership lessons from Pandora and beyond / J. Gritton – Experiential Learning in Virtual Worlds: Opening an Undiscovered Country, Oxford: Inter-Disciplinary Press., 2011 – 13 p.

Jameson J. Leadership in Post-Compulsory Education: Inspiring Leaders of the Future / Jill Jameson – David Fulton, 2006 - Adult education - 218 p.

McNay I. Ultimate FE Leadership and Management Handbook / Ian McNay, Jill Jameson – Continuum International Publishing Group Ltd., 2007. – 192 p.

Romanovskiy O., Knysh A. Emotional leadership and ways of its formation in National technical university “Kharkiv Polytechnic Institute” / O. Romanovskiy, A. Knysh // International Scientific Journal of Universities and Leadership – K.: DP «NVC «Priorytety», 2015. - #1.

Romanvskiy O.G., L.M. Gren Will formation as a necessary condition of leader`s personality self-education in the learning process / O.G. Romanvskiy, L.M. Gren // Teorija i praktyka upravlinnja socialjnymy systemamy // Shhokvartaljnyj naukovo-praktychnyj zhurnal. – Kharkiv: NTU «KhPI», 2015. - #1. – S. 3-12.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-06-01

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ФЕНОМЕНІВ ЛІДЕРСТВА, УПРАВЛІННЯ ТА РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОГО ОБ’ЄКТУ