КОМПОНЕНТИ, КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ СІМЕЙНИХ ЛІКАРІВ
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xКлючові слова:
професійна культура, компоненти, критерії, показники та рівні сформованості профе-сійної культури майбутніх сімейних лікарів, діагностична модельАнотація
У статті визначено основні компоненти, критерії, показники сформованості професійної культури майбутніх сімейних лікарів; доведено, що специфіка медичної діяльності визначається її характером, об’єктом і предметом, цілями і задачами. Охарактеризовано власний підхід щодо визначення компонентів і критеріїв сформованості професійної культури майбутніх лікарів.
Проведено аналіз категорії професійне мислення, охарактеризовано генезис проблеми розвитку професійної культури, окреслено складові цього феномену, визначено рівні сформованості професійної культури майбутніх сімейних лікарів в умовах університетської освіти.
Розроблено діагностичну модель визначення та моніторингу рівня розвитку професійної культури студентів-медиків, майбутніх сімейних лікарів.
Посилання
Васюк А. Г. Психологические особенности профессионального становления личности врача : автореф. дис. на соиск. учен. степ. канд. психол. наук / А. Г. Васюк. - М., 1993. – 22 с.
Корольова Т.В. Модель формування професійно-етичної культури майбутніх лікарів у процесі гуманітарної підготовки / Т.В.Корольова // Науковий вісник Ужгоро-дського національного університету / Ужгородський національний університет. – Уж-город. 2011. – С.66-69. – (Педагогіка, соціальна робота. Вип. 30).
Агаркова А.О. Формування професійно-етичної культури майбутніх лікарів у вищих навчальних закладах: автореф. на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук / А.О. Агаркова. – К., 2011. – 21 с.
Жарова М.Н. Медицинская культура: понятие и характерные особенности. Доступ HTTP: / М.Н.Жарова // [http://www.relga.ru/].
Філоненко М.М. Психологія особистісного становлення майбутнього лікаря: монографія / М.М. Філоненко. – К.: Центр учбової літератури, 2015. – 332 с.
Шемигон Н. Ю. Формування ціннісних орієнтацій майбутніх педагогів у процесі професійної підготовки : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. на-ук : спец. 13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти» / Н. Ю. Шемигон. – Харків, 2008. – 21 с.
Мацько Д. С. Формування гуманістичних цінностей майбутніх учителів за-рубіжної літератури в процесі фахової підготовки : автореф. дис. на здобуття наук. сту-пеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти» / Д. С. Мацько. - Луганськ, 2008. - 20с.
Нейко Є.М. Місце біоетики в педагогічному процесі вищої медичної освіти / Є.М. Нейко, В.Я. Камінський, О.Г. Попадинець, В.Л. Несторенко // Архів клінічної медицини. - 2006. - № 1. - С. 80-81.
Сенюта І. Правові основи біоетики // Формування особистості студентів як майбутніх фахівців лікарської справи, працівників охорони здоров'я та інших соціаль-но-орієнтованих установ у контексті біоетики: [Матеріали міжнар. наук.-практ. конф. Львів, 6-7 берез. 2003 p.] - Львів, 2003. - С. 150.
Исследования гуманитарных систем. Вып. 1. Теория педагогической си-стемы Н.В. Кузьминой: генезис и следствия / Под ред. В.П. Бедерхановой, сост. А.А. Остапенко. Краснодар: Парабеллум. – 2013. – 90 с.
Наказ Міністерства охорони здоров’я України 05.08.2013 № 686. Зміни до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 78 «Охорона здоров’я».
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: