ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО АДАПТИВНОГО УПРАВЛІННЯ У МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ В ТЕХНІЧНОМУ ВИШІ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xКлючові слова:
готовність до адаптивного управління, професійна підготовка менеджерів, навчально-виховний процес у технічному виші, формування готовності до адаптивного управління у майбутніх менеджерівАнотація
Розглядаються особливості професійної підготовки менеджерів у технічному виші, у якому задіяні викладачі з технічною або ж з економічною освітою, у яких відсутні психолого-педагогічні знання, що виступають запорукою розвитку соціально-психологічної та управлінської компетентності, тому виникає потреба у оновленні змісту професійної підготовки менеджерів із використанням інноваційних підходів. У статті проаналізовано процес формування готовності до адаптивного управління у майбутніх менеджерів в процесі професійної підготовки у технічному виші та запропонована така організація навчально-виховного процесу, що передбачає корегування його компонентів й системи взаємодії суб’єктів з метою активізації самостійної пізнавальної діяльності тих, хто навчається на кожному етапі. Також визначено основні компоненти готовності до адаптивного управління в процесі професійної підготовки менеджерів у технічному виші та методи навчання, за допомогою яких можна їх сформувати. Стаття містить пропозиції щодо використання майстер-класів, зокрема авторського “Від адаптивності керівника-лідера до адаптивної організації”, у навчально-виховному процесі з метою формування готовності до адаптивного управління в процесі професійної підготовки менеджерів у технічному виші.Посилання
Воробйова Є.В. Педагогічні умови формування індивідуального стилю профе-сійної діяльності майбутніх менеджерів адміністративної діяльності дис. канд. пед. наук : 13.00.04 / Воробйова Євгенія Вячеславівна. – Харків, 2010. – 263 с. 2. Єльникова Г.В. Наукові основи адаптивного управління закладами та установами загальної середньої освіти: Дис. … д-ра пед. на-ук: 13.00.01. − К., 2005.− 641 с. 3. Перспективні освітні технології: / А.М. Алексюк, І.Д. Бех, Т.Ф. Демків та ін.: [науково-метод. посібник / заг. ред. Г.С. Сазоненко]. – К. : Гопак, 2000. – 560с. 4. Роль університету у розвитку лідерського потенціалу суспільства: концептуа-льні засади / Авторський колектив: О. Аарна, Д. Гудонієне, О. Романовський та ін.; за заг. ред. С. Калашнікової. – Київ: ДП «НВЦ «Пріоритети», 2014. – 100 с. 5. Романовський О.Г. Сутнісні характеристики сучасного стану розвитку теорії адаптивного управління в освітніх системах / О.Г. Романовський, М.К. Чеботарьов // Тео-рія і практика управління соціальними системами. – 2014. – № 1. – С. 26 -33. 6. Чеботарьов М.К. Готовність майбутніх менеджерів до адаптивного управлін-ня: сутність, структура, механізми і детермінанти її формування / М.К. Чеботарьов // Пе-дагогіка і психологія професійної освіти. – 2014. – № 2. – 69-77.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: