ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ У ВИХОВАННІ НАВИЧОК ЛІДЕРСТВА СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xКлючові слова:
виховання лідерства, фізкультурно-спортивна діяльність, лідерські задатки, лідерські здібності, лідерські навички, потенціал фізичної культури і спортуАнотація
У статті аналізуються можливості та шляхи реалізації психолого-педагогічного потенціалу фізичної культури і спорту у вихованні лідерства студентів вищих навчальних закладів. Середовище фізичної культури і спорту має величезний ви-ховний потенціал, а лідерство є одним із головних ознак фізкультурно-спортивної дія-льності. У статті проаналізовано процес фізичного виховання і занять спортом у ви-щих навчальних закладах з позиції впливу на розкриття лідерського потенціалу, форму-вання лідерських здібностей та навичок студентів. Конкретизовано лідерські навички, що формуються у студентів під час фізичного виховання і занять спортом та необ-хідні для цього організаційно-педагогічні умови.Посилання
Ананьев Б. Г. К психофизиологии студенческого возраста / Б. Г. Ананьев // Современные психологические проблемы высшей школы. – Л.: ЛГУ, 1974. – №. 2. – С. 82–89. 2. Романовський О. Г. Підготовка майбутніх інженерів до управлінської діяльно-сті: монографія / О. Г. Романовський. – Х.: Основа, 2001. – 312 с. 3. Зимняя И. А. Педагогическая психология / И. А. Зимняя. – М. : Логос, 2004. – 384 с. 4. Тер-Ованесян А. А.Педагогика спорта / А. А. Тер-Ованесян. – М. : Здоровье, 1986. – 354 с. 5. Андронов О. П. Физическая культура как средство влияния на формирование личности / О. П.Андронов. - М.: Мир, 1992. - 130 с. 6. Лотоненко А. В. Ефективність лідерства / А. В. Лотоненко, П. П. Струк // Тео-рия и практика физической культуры. – М. : РГУФКСТ, 2004. –№ 11. – С. 124 - 161. 7. Уэйнберг, Р. С. Основы психологи спорта и физической культуры / Р. С. Уэй-нберг, Д. Гоулд. – К.: Олимпийская литература, 2001. – 320 с.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: