№ 1 (2017)

Теорія і практика управління соціальними системами

Зміст

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ СИСТЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ ТА ЇЇ ЗМІСТУ

WALDORF SCHOOL: THE SYSTEM-SYNERGETIC APPROACH PDF
Elena Ionova
PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL FUNDAMENTALS OF PROFESSIONAL PREPARATION OF FUTURE GRID AUTOMATION ENGINEERS ON BASIS OF CAUSAL STUDIES PDF
Natalia Rudevich
MORAL FOUNDATIONS OF FUTURE PSYCHOLOGISTS AND WAYS OF ITS’ DEVELOPMENT PDF
Anastasiia Knysh

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНІХ СПЕЦІАЛІСТІ

ORGANIZATION OF STUDENT ALIGNED TRAINING IN THE SYSTEM OF HIGHER EDUCATION IN KAZAKHSTAN PDF
Rimma Masyrova, Victoria Savelyeva
ANALYSIS OF THE FEATURES OF FUTURE SOCIAL WORKERS PROFESSIONAL TRAINING IN THE USA AND UKRAINE PDF
Olga Ignatyuk, Valeriia Syzykova

ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ФЕНОМЕНІВ ЛІДЕРСТВА, УПРАВЛІННЯ ТА РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОГО ОБ’ЄКТА

PARADOXЕS OF СHARISMATIC LEADERSHIP PDF
Olexandr Romanovskiy, Olexandr Ponomaryov
LEADER POTENTIAL ACTIVATION IN HIGHER EDUCATION STUDENTS IN THE COURSE OF STUDY PDF
Valentina Mikhailichenko, Larisa Gren’
SOCIAL AND PERSONAL ADAPTATION AS A COMPONENT OF LEADER POTENTIAL OF STUDENTS
Yana Movchan
CHARISMATIC LEADERSHIP AS A SOCIO-PSYCHOLOGICAL PHENOMENON PDF
Zinaida Chervanova