№ 1 (2017)

Теорія і практика управління соціальними системами

Зміст

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ СИСТЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ ТА ЇЇ ЗМІСТУ

WALDORF SCHOOL: THE SYSTEM-SYNERGETIC APPROACH PDF
Elena Ionova 3-10
PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL FUNDAMENTALS OF PROFESSIONAL PREPARATION OF FUTURE GRID AUTOMATION ENGINEERS ON BASIS OF CAUSAL STUDIES PDF
Natalia Rudevich 11-19
MORAL FOUNDATIONS OF FUTURE PSYCHOLOGISTS AND WAYS OF ITS’ DEVELOPMENT PDF
Anastasiia Knysh 20-28

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНІХ СПЕЦІАЛІСТІ

ORGANIZATION OF STUDENT ALIGNED TRAINING IN THE SYSTEM OF HIGHER EDUCATION IN KAZAKHSTAN PDF
Rimma Masyrova, Victoria Savelyeva 29-34
ANALYSIS OF THE FEATURES OF FUTURE SOCIAL WORKERS PROFESSIONAL TRAINING IN THE USA AND UKRAINE PDF
Olga Ignatyuk, Valeriia Syzykova 35-46

ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ФЕНОМЕНІВ ЛІДЕРСТВА, УПРАВЛІННЯ ТА РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОГО ОБ’ЄКТА

PARADOXЕS OF СHARISMATIC LEADERSHIP PDF
Olexandr Romanovskiy, Olexandr Ponomaryov 47-56
LEADER POTENTIAL ACTIVATION IN HIGHER EDUCATION STUDENTS IN THE COURSE OF STUDY PDF
Valentina Mikhailichenko, Larisa Gren’ 57-67
SOCIAL AND PERSONAL ADAPTATION AS A COMPONENT OF LEADER POTENTIAL OF STUDENTS
Yana Movchan 68-75
CHARISMATIC LEADERSHIP AS A SOCIO-PSYCHOLOGICAL PHENOMENON PDF
Zinaida Chervanova 76-86