Перейти до головного Перейти в головне навігаційне меню Перейти на нижній колонтитул сайту
Теорія і практика управління соціальними системами
  • Поточний випуск
  • Архіви
  • Про нас
    • Про журнал
    • Подання
    • Редакційна колегія
    • Координаційна рада
    • Редакційний штат
    • Редакційна етика
    • Заява про конфіденційність
  • Контактна інформація
Пошук
  • Зареєструватися
  • Увійти
Пошук
  1. Головна /
  2. Пошук

Пошук

Додаткові фільтри

Додаткові фільтри

вища освіта Löschen
Сортувати результати за:   
1 - 16 з 16 результатів

Науковий дискурс про транснаціональну вищу освіту як соціально-педагогічне явище

Natalia Avsheniuk
34-49
2014-02-18

ТРАНСФОРМАЦІЯ ЦІННОСТЕЙ ОСВІТИ В ІНФОРМАЦІЙНОМУ СУСПІЛЬСТВІ

Svitlana Reznik
47-53
2015-12-25

Моделювання процесу формування математичної культури майбутніх інженерів індустрії програмної продукції у вищому технічному навчальному закладі

Oksana Dubinina
2014-12-09

АНАЛІЗ ХУДОЖНЬО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ НА ТЛІ РОЗВИТКУ СОЦРЕАЛІЗМУ

Tetyana Panyok
2016-06-01

МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-МЕТРОЛОГІВ ПРЕДМЕТНОЇ ГАЛУЗІ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА

Nadiia Bielikova, Daniil Shmatkov
3-17
2020-06-29

Відображення фундаментальних видів професійної діяльності фахівця у галузі про-грамної інженерії в циклі математичних дисциплін

Oksana Dubinina
2013-03-01

Квалiфiкацiї вищoї ocвiти у Російській Федерації

Olena Bespartochna
2014-12-09

РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ МОТИВАЦІЇ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ У КОНТЕКСТІ СИТУАТИВНОГО МОДЕЛЮВАННЯ

Ольга Квасник, Олена Беспарточна, Олена Землякова
76-85
2023-05-08

ВПЛИВ ІСТОРИКО-СОЦІАЛЬНИХ ПРОЦЕСІВ НА АКСІОЛОГІЧНІ ОРІЄНТИРИ У ВИЩІЙ ХУДОЖНЬО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ В УКРАЇНІ

Tetiana Panyok
119-132
Теорія та практика управління соціальними системами 2'2021

НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДИК ВИКЛАДАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН МАГІСТРАМ ОСВІТНІХ, ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК

Лідія Кайдалова, Наталія Науменко
59-69
2021-06-15

ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Larysa Gren, Іван Кірсанов
20-29
2023-12-25

ДОСВІД ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА ЗА ДОПОМОГОЮ СТУДЕНТІВ ЯК ОДИН З СПОСОБІВ ЇЇ ОЦІНКИ

Olexandr Romanovskiy, Valentyna Mykhajlychenko, Yaroslav Opanasenko
45-55
2020-06-29

ЗБАГАЧЕННЯ ВИХОВНОГО АСПЕКТУ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ АКСІОЛОГІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ СТУДЕНТІВ

Kateryna Slesyk
48-54
2016-02-01

ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ СИСТЕМНО-ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХІДУ ДО НАВЧАННЯ

Людмила Голубнича, Людмила Зеленська
60-70
2022-11-11

АНАЛІЗ ЗАРУБІЖНОГО ДОСВІДУ КРАЇН ПІВНІЧНОЇ ЄВРОПИ ЩОДО МОДЕЛЕЙ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ТВОРЧИХ ПЕДАГОГІВ-ЛІДЕРІВ В УМОВАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Ольга Ігнатюк
84-95
2022-11-11

Місце і роль трудового потенціалу ВНЗ у формуванні та розвитку національної гуманітарно-технічної еліти: державно-управлінський аспект

Svitlana Moroz
102-110
2015-09-01
1 - 16 з 16 результатів

Інформація

  • Для читачів
  • Для авторів
  • Для бібліотекарів

##plugins.block.developedBy.blockTitle##

Open Journal Systems

Мова

  • English
  • Українська
English Українська
Ключові слова
Про цю видавничу систему